Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
26 aug, 2012 23:29 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho jag tog studenten 2010
26 aug, 2012 23:32 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: letswatchitburn - whuuut?!?! ;P Det du skrev fick mig att tänka på denhär benjamin-grejen av Björn Gustavsson. Han säger alltid "Kanonkul, 4 av 5 toasts" och när du skrev "Superkul, 5 av 5 toasts" började jag tänka på det lååål. Jag är trött okej. InspiredPsycho Är också en sån person. Det känns liksom bättre, för om man förväntar sig det värsta kan man ju bara bli positivt överraskad, riiight? HAHA! JAAA, nu är jag med. Kanske är jag som är trött!! HAH XD
26 aug, 2012 23:36 |
|
hyperion
Elev |
Går 08.00-16.00 imorgon. TACK SCHEMALÄGGAREN. Dock börjar jag 10.20 på tisdagar och har en lektion, så jag får väl vara glad för det istället.
Inte nog med det så börjar jag dagen med matte, hur ska detta gå. ![]()
26 aug, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av hyperion: Går 08.00-16.00 imorgon. TACK SCHEMALÄGGAREN. Dock börjar jag 10.20 på tisdagar och har en lektion, så jag får väl vara glad för det istället. Inte nog med det så börjar jag dagen med matte, hur ska detta gå. Lider med dig. </3 27 aug, 2012 08:34 |
|
Borttagen
|
Jag är trött...
27 aug, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Trött...vill sova, så ja GODNATT då
27 aug, 2012 21:04 |
|
Solkatten
Elev |
Måste gå och lägga mig om en timme -.- Är dessutom tvungen att gå upp klockan 6 imorgon och resten av veckan (förutom på helgen ofc.) -.- Varför är vi tvungna att börja klockan åtta på morgonen?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 aug, 2012 21:06 |
|
Afturelding
Elev |
27 aug, 2012 21:07 |
|
Caius
Elev |
Under mindre än två månaders tid har jag lyckats vinna två tävlingar.
Nu i helgen kom jag tvåa i ena kategorin i cosplaytävlingen på Kawaiicon... Och det var liksom första gången för mig att vara med i en cosplaytävling + att min cosplay som Break liksom är min andra cosplay som jag någonsin har gjort. Så liksom, omg... Det kändes ganska... Läskigt. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 27 aug, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen