Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fanfiction
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Känslor. Gud kan jag inte bara få slippa skiten? Varför ska jag gilla folk så mycket? åh, sucks, uggla om du vill! det är okej att inte vara okej 8 aug, 2014 09:18 |
|
Fairy Tale
Elev |
8 aug, 2014 18:56 |
|
Anne Potter
Elev |
8 aug, 2014 19:26 |
|
Måntass
Elev |
Well, don't. Det ser vrålsnyggt ut och du ska inte oroa dig alls. Du ska vara glad om ingen får en hjärtattack av din fabulousehet. Ja jag är avis. ![]()
8 aug, 2014 21:00 |
|
Nordanhym
Elev |
Shit, kom in på högskolan i Falun men det finns inga lediga lägenheter och allt privat som uthyres verkar vara taget redan.. Åker till Falun imorgon (sju timmar i bil) för att leta runt och kolla på en lägenhet 7 km från skolan -.-' Vettifan va jag ska ta mig till alltså :'(
![]()
8 aug, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Shit, kom in på högskolan i Falun men det finns inga lediga lägenheter och allt privat som uthyres verkar vara taget redan.. Åker till Falun imorgon (sju timmar i bil) för att leta runt och kolla på en lägenhet 7 km från skolan -.-' Vettifan va jag ska ta mig till alltså :'( Hej! Har du erfarenhet av staden? Är nog svårare om man inte har varit där så mycket. Jag bor i Falun och kanske kan komma med förslag 8 aug, 2014 21:45 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Shit, kom in på högskolan i Falun men det finns inga lediga lägenheter och allt privat som uthyres verkar vara taget redan.. Åker till Falun imorgon (sju timmar i bil) för att leta runt och kolla på en lägenhet 7 km från skolan -.-' Vettifan va jag ska ta mig till alltså :'( Hej! Har du erfarenhet av staden? Är nog svårare om man inte har varit där så mycket. Jag bor i Falun och kanske kan komma med förslag Nej men gud! Jag har aldrig varit i Falun, första gången jag åker dit imorgon, har du några tips eller du kanske känner någon som hyr ut eller något? Jätte tacksam för ALL hjälp jag kan få, är så galet stressad och känns så hemskt att jag börjar om tre veckor men inte har någon plats att bo ![]()
8 aug, 2014 22:10 |
|
Tuggrus
Elev |
Vill inte, vill inte, vill inte.
Är rädd för att börja skolan igen, allt var så jävla perfekt när jag slutade, hade pojkvän, hade helt okej betyg och hade en bunt med vänner. Men nu när jag kommer börja igen så är jag allmänt ensam, pojkvännen var otrogen mot mig, mina kompisar har vänt ryggen mot mig och är rädd att åttan kommer vara lika jobbig som alla säger. Är rädd att när jag kommer kliva in genom skolans dörrar så kommer alla jag litade på och älskade att fortfarande vända ryggen mot mig och ignorera mig. Orkar inte, är inte alls pepp, grinar fan.. vill inte gå tillbaka, vill gömma mig i ett hörn och dö. MUMS! 8 aug, 2014 23:03 |
|
Borttagen
|
Det behöver du inte vara rädd för - det är ju superfint! 10 aug, 2014 12:30 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det behöver du inte vara rädd för - det är ju superfint! Tack ♥ men någon jävel kommer säkert kommentera mitt hår
10 aug, 2014 12:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen