Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yep! Annabelle tror jag att hon heter Ofan . Där lärde jag mig nå nytt :O Har dom andra också barn / är gifta? :O 26 aug, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: letswatchitburn Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥ Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep! Vad bra! Haha, alla lektionerna är tråkiga mer eller mindre. </3 Är så skoltrött att det inte är sant. xd Ooh ja. Fast just nu är jag bara chockad. Seriöst. Det lär ta lite tid innan det hamnar där det borde. Jag är inte ens glad, ingen känsla känner jag förutom att jag är lättad och chockad. ^^' Ah. Då förstår jag. Vilken klass går du i, if I may ask? Fast det är ju bättre att du fick ett svar som gjorde dig chockad än om du fått ett svar som gjort dig förkrossad, right? Åttan. Två år kvar. Blö. 26 aug, 2012 23:17 |
|
Savi
Elev |
26 aug, 2012 23:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Yep! Annabelle tror jag att hon heter Ofan . Där lärde jag mig nå nytt :O Har dom andra också barn / är gifta? :O Aaron var gift. Men spöken har tydligen irriterat hans fru, så hon lämnade honom (några som följde hem med honom alltså) Zak är forever alone letswatchitburn Yep. Fast jag förväntade mig mest svaret som skulle göra mig förkrossad, faktiskt. xD Awh. I see! Jag går första året på gymnasiet, tror det skulle vara jobbigt. So far är det helt okej, bättre än grundskolan Savi Attans! Jag börjar precis en timme innan 26 aug, 2012 23:20 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho
Spennande. Hm. Läser eran diskussion om skolan. Jadu. Jag är fan glad att jag tagit studenten må jag säga x) 26 aug, 2012 23:21 |
|
Savi
Elev |
26 aug, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Ah, du är en sån typ som förväntar sig det värsta, eller? ^^ Längtar tills gymnasiet, det verkar vara så mycket mer chill liksom. Dessutom lär där ju vara en del intressanta ämnen åtmistone, eftersom att man till viss del får välja själv. Tror att jag ska gå natur(lite ironiskt med tanke på att jag tycker att matte och NO är astråkigt xd), men kommer välja till psykologi och sånt som jag tycker är kul. Savi BAMBAMBAM BENJAMIN. ♥ 26 aug, 2012 23:22 |
|
Savi
Elev |
26 aug, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Nä, nu går jag och räknar matte för ovanlighetens skull, och sover efter det. Med ett leende på läpparna! Godnatt på er mugglisar
Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Spennande. Hm. Läser eran diskussion om skolan. Jadu. Jag är fan glad att jag tagit studenten må jag säga x) Jag borde egentligen ta studenten 2013 men det lär inte hända då jag går ettan xD Savi Ah, ser man på letswatchitburn Yep. Tyvärr. Oh, det låter trevligt. Jag går estetiska programmet. Underbara knäppa människor ♥ 26 aug, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: letswatchitburn - whuuut?!?! ;P Det du skrev fick mig att tänka på denhär benjamin-grejen av Björn Gustavsson. Han säger alltid "Kanonkul, 4 av 5 toasts" och när du skrev "Superkul, 5 av 5 toasts" började jag tänka på det lååål. Jag är trött okej. InspiredPsycho Är också en sån person. Det känns liksom bättre, för om man förväntar sig det värsta kan man ju bara bli positivt överraskad, riiight? 26 aug, 2012 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen