Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Idag hedras minnet av alla de som förlorade livet i Det Stora Kriget (första världskriget). Här i England är det väldigt mycket om saken. Förståeligt nog. Allt är så sorgligt.
Just nu läser jag en väldigt väldigt bra bok som utspelar sig under den här tiden. Det gör att man kommer nära det. Jag blir så ledsen och mår så dåligt av att tänka på alla som dog. Och alla som blev kvar. Ensamma. Faderslösa, makeslösa, sonslösa. Varför? Varför varför varför? Och deras tanke efteråt. Att något sådant aldrig skulle få hända igen. Aldrig! Men en drygt 20 år senare så hände det som bara inte fick hända. Mänskligheten - varför? Varför lär vi oss aldrig?! ![]()
4 aug, 2014 21:32 |
|
Obliviate_
Elev |
Kattuggla Jag är så ledsen för eran skull
Man känner sig så jävla maktlös. Hoppas psyk kan hjälpa honom och att han reder ut det. Självmord är aldrig svaret. Kram till er 4 aug, 2014 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Kattuggla Jag är så ledsen för eran skull Man känner sig så jävla maktlös. Hoppas psyk kan hjälpa honom och att han reder ut det. Självmord är aldrig svaret. Kram till er Maktlös är verkligen bara förnamnet.. Nu i efterhand säger han att han inte är självmordsbenägen utan att det hela var ett rop på hjälp istället. Just nu är han i Stockholm med resten av familjen, så jag hoppas han får lite andrum nu iallafall. Tack.. Kram 6 aug, 2014 14:05 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Snälla pretty please please kan inte skolan börja första september istället I need more time.
6 aug, 2014 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Myling: "asså de känns inte helt rätt just nu._. kommer bara bli kär i dig igen och jag behöver verkligen vara för mig själv ett tag nu.. men tack iaf att du bjöd med mig skevälva ♥" Fanfanfanfanfan.... jag fattar, jag fattar jag fattar såååå väääl för jag känner samma sak men fan. Jag har längtat så, och hoppats kanske lite för mycket och allt lät som att NU, NU ska vi ses igen och ha det mysigt och sen inte ses på länge igen och det ska vara så. Så får det vara. Men FAN. Känner mig helt ledsen nu istället. Jag behöver en fucking kram Det där låter så fint, sorgligt och hopplöst på samma gång. Hoppas att han ändrar sig så att ni får en stund tillsammans! Kram! 6 aug, 2014 21:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
6 aug, 2014 21:24 |
|
MärtaPanda01
Elev |
Älskar svampbob, deeptalking här! 6 aug, 2014 21:32 |
|
yerAwizardThea
Elev |
6 aug, 2014 21:33 |
|
MärtaPanda01
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Yah han är bra. Aaa bäst! 6 aug, 2014 21:38 |
|
yerAwizardThea
Elev |
7 aug, 2014 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen