Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 1443 1444 1445 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
ACCIO COLA!!!!
Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG???
Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!!

En gång sa jag accio buss och då kom de direkt


COOLT, magical powers!!

9 jan, 2012 01:42

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
ACCIO COLA!!!!
Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG???
Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!!

En gång sa jag accio buss och då kom de direkt


COOLT, magical powers!!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
ACCIO COLA!!!!
Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG???
Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!!

En gång sa jag accio buss och då kom de direkt


COOLT, magical powers!!

Självklart, jag är ju en häxa Mitt brev är bara fem år försenat ...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 jan, 2012 01:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
ACCIO COLA!!!!
Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG???
Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!!

En gång sa jag accio buss och då kom de direkt


COOLT, magical powers!!
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
ACCIO COLA!!!!
Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG???
Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!!

En gång sa jag accio buss och då kom de direkt


COOLT, magical powers!!

Självklart, jag är ju en häxa Mitt brev är bara fem år försenat ...


Själv börjar jag faktiskt misstänka att jag är en ynk, jag menar hela min familj är trollkarlar och häxor men mitt brev är (precis som ditt) 5 år sent...

9 jan, 2012 01:48

Ida S
Lärare

Avatar


Jag hatar när rösterna i mitt huvud inte kan hålla sams...

"we live together, and harry does all the cooking."

9 jan, 2012 01:57

Kintsugi
Prefekt

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpics.livejournal.com%2Fnachosnpaprika%2Fpic%2F0007by57%2Fs640x480



Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 jan, 2012 01:58

Borttagen

Avatar


Varför ska alla snygga kläder vara så dyra!?

9 jan, 2012 02:01

Solkatten
Elev

Avatar


Åh, önskar verkligen att jag blev sorterad av sorteringshatten. Skulle vara sjukt spännande för att se vilket eleverna jag skulle komma i ... Slytherin eller Hufflepuff.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

9 jan, 2012 02:03

Borttagen

Avatar


Intresseklubben borde anteckna att jag har en awesome Slytherinpenna som jag köpte på Hamleys i London.. Den är fin

9 jan, 2012 02:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Intresseklubben borde anteckna att jag har en awesome Slytherinpenna som jag köpte på Hamleys i London.. Den är fin


Nice Jag vill också till London

9 jan, 2012 02:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Intresseklubben borde anteckna att jag har en awesome Slytherinpenna som jag köpte på Hamleys i London.. Den är fin


Nice Jag vill också till London

Åk dit då c:

9 jan, 2012 02:11

1 2 3 ... 1443 1444 1445 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.