Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Vissa gifs är så underbara ju ♥ Yesyes. Fan made eller? :O tumblr alltså Tror det. Men Nick har egen tumblr vet jag! 26 aug, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hai! What's up? Jag har precis skickat ett meddelande som jag inte trodde jag skulle klara av att göra. Nu vågar jag inte titta på mobilen och håller på att få en mental hjärtattack. Själv? Åh. Är du nervös på vad svaret ska bli eller? Not much. Sitter och överväger om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. Yep... det tog mig tre månader att skicka iväg det smset, så. Man blir lite... nervös I guess. Gå dit, även om det känns jobbigt? Fast inte om det känns för jobbigt. Man vet iaf aldrig vad som kan hända! Åh. Håller tummarna för att det ska gå bra. Ska nog gå dit. Tycker att skolan är meningslös och jobbig och lär mig ändå ingenting, men ja, jag kan ju inte vara borta hur mycket som helst utan att folk blir misstänksamma, så jag ska nog spara mina "skolk-dagar" till när jag verkligen behöver dem. 26 aug, 2012 22:56 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Vissa gifs är så underbara ju ♥ Yesyes. Fan made eller? :O tumblr alltså Tror det. Men Nick har egen tumblr vet jag! :O Vet heter den?! 26 aug, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
letswatchitburn
Tack! Jag vågar helt ärligt inte ens titta på mobilen om han har svarat. Ooh smart där! Obliviate_ http://nickgroff-1.tumblr.com/ 26 aug, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho
Det går säkert bra! Haha, ja. Kommer säkert lyckas somna på lektionen eller något imorgon though. 26 aug, 2012 23:02 |
|
Borttagen
|
letswatchitburn
Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥ Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep! 26 aug, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: letswatchitburn Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥ Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep! Vad bra! Haha, alla lektionerna är tråkiga mer eller mindre. </3 Är så skoltrött att det inte är sant. xd 26 aug, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: letswatchitburn Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥ Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep! Vad bra! Haha, alla lektionerna är tråkiga mer eller mindre. </3 Är så skoltrött att det inte är sant. xd Ooh ja. Fast just nu är jag bara chockad. Seriöst. Det lär ta lite tid innan det hamnar där det borde. Jag är inte ens glad, ingen känsla känner jag förutom att jag är lättad och chockad. ^^' Ah. Då förstår jag. Vilken klass går du i, if I may ask? 26 aug, 2012 23:11 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Har han en dotter? :O
26 aug, 2012 23:12 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen