Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kväll/Natt tråden!

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

1 2 3 ... 1443 1444 1445 ... 1770 1771 1772
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho Den var cool


Vissa gifs är så underbara ju ♥


Yesyes. Fan made eller? :O tumblr alltså


Tror det. Men Nick har egen tumblr vet jag!

26 aug, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:

Hai!


What's up?


Jag har precis skickat ett meddelande som jag inte trodde jag skulle klara av att göra. Nu vågar jag inte titta på mobilen och håller på att få en mental hjärtattack.

Själv?


Åh. Är du nervös på vad svaret ska bli eller?

Not much. Sitter och överväger om jag ska gå till skolan imorgon eller inte.


Yep... det tog mig tre månader att skicka iväg det smset, så. Man blir lite... nervös I guess.

Gå dit, även om det känns jobbigt? Fast inte om det känns för jobbigt. Man vet iaf aldrig vad som kan hända!


Åh. Håller tummarna för att det ska gå bra.

Ska nog gå dit. Tycker att skolan är meningslös och jobbig och lär mig ändå ingenting, men ja, jag kan ju inte vara borta hur mycket som helst utan att folk blir misstänksamma, så jag ska nog spara mina "skolk-dagar" till när jag verkligen behöver dem.

26 aug, 2012 22:56

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho Den var cool


Vissa gifs är så underbara ju ♥


Yesyes. Fan made eller? :O tumblr alltså


Tror det. Men Nick har egen tumblr vet jag!


:O Vet heter den?!

26 aug, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


letswatchitburn
Tack! Jag vågar helt ärligt inte ens titta på mobilen om han har svarat.

Ooh smart där!

Obliviate_

http://nickgroff-1.tumblr.com/

26 aug, 2012 22:58

Borttagen

Avatar


InspiredPsycho

Det går säkert bra!

Haha, ja. Kommer säkert lyckas somna på lektionen eller något imorgon though.

26 aug, 2012 23:02

Borttagen

Avatar


letswatchitburn
Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥

Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep!

26 aug, 2012 23:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
letswatchitburn
Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥

Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep!


Vad bra! Det måste vara en lättnad va, med tanke på att du var så nervös? ^^ Är glad att det gick bra.

Haha, alla lektionerna är tråkiga mer eller mindre. </3 Är så skoltrött att det inte är sant. xd

26 aug, 2012 23:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
letswatchitburn
Det gick bättre än vad jag förväntade mig. Seriously. TACK ♥

Nejdå! Eller, om det är en tråkig lektion... then you have my permission to sleep!


Vad bra! Det måste vara en lättnad va, med tanke på att du var så nervös? ^^ Är glad att det gick bra.

Haha, alla lektionerna är tråkiga mer eller mindre. </3 Är så skoltrött att det inte är sant. xd


Ooh ja. Fast just nu är jag bara chockad. Seriöst. Det lär ta lite tid innan det hamnar där det borde. Jag är inte ens glad, ingen känsla känner jag förutom att jag är lättad och chockad. ^^'

Ah. Då förstår jag. Vilken klass går du i, if I may ask?

26 aug, 2012 23:11

Obliviate_
Elev

Avatar


InspiredPsycho Har han en dotter? :O

26 aug, 2012 23:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
InspiredPsycho Har han en dotter? :O


Yep! Annabelle tror jag att hon heter

26 aug, 2012 23:12

1 2 3 ... 1443 1444 1445 ... 1770 1771 1772

Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!

Du får inte svara på den här tråden.