Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luckyBella
Elev |
2 aug, 2014 22:19 |
|
Ithrenniel
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! Fattar du inte hur illa du gör mig? Du måste PRATA med mig din dumma dumma dumma....!!!! Du kan inte bara ignorera mig, och bara fortsätta ignorera mig när jag visar att jag på allvar blir orolig, och sedan bara skicka att du ibland vill vara ifred. Du kan inte göra så! Fattar du inte hur mycket du skadar mig? Jag har jobbat som fan med att bygga upp ett förtroende för dig igen. Jag litar inte på dig. Varför skulle jag göra det? Du förstörde mig, jag ger dig en andra chans och du borde ta vara på den. Du borde anstränga dig. Du bara gör allt värre för mig igen. Och ändå älskar jag dig. Varför? Jag är nog en såndär machosist. Jag älskar tydligen att få min själ långsamt ihopskrynklad. ![]()
2 aug, 2014 22:47 |
|
ingetledigt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi har haft en helvetesnatt. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag förstår dig. Ungefär samma sak har hänt mig och min bror. Jag var också förbannad, om du känner att du kan så ställ han mot väggen när du är ensam med honom. Säg att du älskar han oavsett och fråga varför han ville hoppa. Skäll inte på honom, då kommer han bara att dra sig tillbaka till hans lilla skal. Orsaken till att han inte berättar något är för att han skäms och försöker istället förneka händelsen. Stor kram och hoppas allt löser sig! 3 aug, 2014 00:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-08- 3 kl. 01:55
|
|
Måntass
Elev |
För alla som känner att skada sig själv är det enda alternativet, eller funderar på att testa.. Nej. Hoppas att den här videon kan få er att tänka om, fundera. ![]()
3 aug, 2014 00:59 |
|
Borttagen
|
Jag skäms så jävla mycket över min mor. Jag försöker diskutera med henne och få henne att inse fakta, se statistiken och inte lita rent på politikerna.
Hon hittar på egen fakta och vill ha rätt men jag som ständigt läser forskingsartiklar och ser statistiken lyssnar hon inte på. Jag hatar att ha en förälder som är så jävla korkad som hon är. Nu väljer hon att utnyttja ämnet där jag inte har särskilt mycket erfarenhet - jobb. Jag säger till henne att det inte går att diskutera eftersom jag inte har någon värdig erfarenhet där, men hon fortsätter babbla med resonemanget att jag måste lyssna på vad hon har att säga då hon lyssnade på det jag hade att säga. Men är det inte lite jävla skillnad på vad en tycker och vad det finns statistik för?! 3 aug, 2014 01:46 |
|
Måntass
Elev |
JÄVLA HELVETES SATANS FUCKING SKITSTÖVLAR! JAG ÄR SÅ JÄKLIGT ARG ATT JAG KNAPPT KAN ANDAS! FAN ALLIHOPA.
Jo, såhär är det. Jag råkar nu ha en fin konversation med en människa här, och så kom vi in på ämnet smink. Tänkte att jag skulle säga någonting jag sagt tidigare, för flera år sedan. Så letade upp tråden och hittade det. Gud vad korkade människorna var där. Jag blir helt matt.. Påstod att man inte kunde bry sig om andra om man hade smink, att fjortis är det värsta man kan vara, om man är fåfäng så är man pucko stämplad, att emo skär sig utan anledning, att man automatiskt ogillar folk med mycket smink, att man borde få se människans riktiga ansikte för annars så är det inte bra etc. OCH JAG ÄR SÅ ARG! ARG ARG ARG! Man vill väl representera sin insida? Se ut så som man vill, känner sig? Man kanske vill känna sig fin, eller försöka hitta sig själv? Uttrycka sig själv och därmed sin stil bla? Hoppas att dummerjönsarna har ändrat sig. Annars så går jag och lägger mig. ![]()
3 aug, 2014 02:29 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag blir så arg... Och rädd. Varför hör jag inte från dig? Tänk om det händer dig något? Tänk om du gör något mot dig själv? Jag skulle inte överleva det...
![]()
3 aug, 2014 21:03 |
|
Måntass
Elev |
3 aug, 2014 21:47 |
|
Lemon
Elev |
Jag är så arg på mig själv. Varför låter jag dem driva med mig? Varför uppträder jag som om jag inte bryr mig? Varför låter jag dem fortsätta? Varför måste jag vara så öppen? Jag bara känner att allt jag gör blir fel. Varför kan inget gå min väg en endaste gång? Känner mig jävligt trött på det. Varför kan jag inte skärpa mig?
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 3 aug, 2014 22:27 |
|
Myling
Elev |
"asså de känns inte helt rätt just nu._. kommer bara bli kär i dig igen och jag behöver verkligen vara för mig själv ett tag nu.. men tack iaf att du bjöd med mig skevälva ♥"
Fanfanfanfanfan.... jag fattar, jag fattar jag fattar såååå väääl för jag känner samma sak men fan. Jag har längtat så, och hoppats kanske lite för mycket och allt lät som att NU, NU ska vi ses igen och ha det mysigt och sen inte ses på länge igen och det ska vara så. Så får det vara. Men FAN. Känner mig helt ledsen nu istället. Jag behöver en fucking kram 4 aug, 2014 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen