@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Vad är "The Game"? Fattar ingenting.. ._. Mooonchiiild Jag försöker ju förklara men du vågar ju inte trycka på wikipedia länkarna:3 Ihihihiihihii 9 jan, 2012 01:26 |
|
Borttagen
|
Jag är lite konstig..
9 jan, 2012 01:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är lite konstig.. Välkommen i klubben! 9 jan, 2012 01:32 |
|
Borttagen
|
ACCIO COLA!!!!
Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG??? Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!! 9 jan, 2012 01:34 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 01:36 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 01:37 |
|
leumas vän
Elev |
9 jan, 2012 01:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: ACCIO COLA!!!! Nej, det funkade inte denna gång heller... VARFÖR FUNKAR DET ALDRIG??? Jag vill ha cola men vågar inte gå och hämta i köket för då väcker jag hela huset!!! GE MIG COLA MUGGLIS!!!! En gång sa jag accio buss och då kom de direkt "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 jan, 2012 01:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-01- 9 kl. 01:41
|
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 01:41 |
|
leumas vän
Elev |
9 jan, 2012 01:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen