Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Obliviate_ A bit, yes Nja. Alla de är coola. Om det gäller vem som är snyggast så måste jag säga I'm all in for Nick! Nämen. Nån som tycker som mig Gillar också Nick bäst, både i sätt o utseende. Zak känns lite dryg om du frågar mig :O 26 aug, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
HEY EVERYBODY.
26 aug, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: HEY EVERYBODY. Hai! Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Obliviate_ A bit, yes Nja. Alla de är coola. Om det gäller vem som är snyggast så måste jag säga I'm all in for Nick! Nämen. Nån som tycker som mig Gillar också Nick bäst, både i sätt o utseende. Zak känns lite dryg om du frågar mig :O LET ME LOVE YOU! Jag har en tumblr du antagligen skulle gilla Hittade den idag faktiskt, när jag hade gif-war med min lillebror på dayviews :3 http://dudeyeahghostadventuresgifs.tumblr.com/ 26 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hai! What's up? 26 aug, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hai! What's up? Jag har precis skickat ett meddelande som jag inte trodde jag skulle klara av att göra. Nu vågar jag inte titta på mobilen och håller på att få en mental hjärtattack. Själv? 26 aug, 2012 22:46 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Den var cool
26 aug, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
26 aug, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hai! What's up? Jag har precis skickat ett meddelande som jag inte trodde jag skulle klara av att göra. Nu vågar jag inte titta på mobilen och håller på att få en mental hjärtattack. Själv? Åh. Är du nervös på vad svaret ska bli eller? Not much. Sitter och överväger om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. 26 aug, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hai! What's up? Jag har precis skickat ett meddelande som jag inte trodde jag skulle klara av att göra. Nu vågar jag inte titta på mobilen och håller på att få en mental hjärtattack. Själv? Åh. Är du nervös på vad svaret ska bli eller? Not much. Sitter och överväger om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. Yep... det tog mig tre månader att skicka iväg det smset, så. Man blir lite... nervös I guess. Gå dit, även om det känns jobbigt? Fast inte om det känns för jobbigt. Man vet iaf aldrig vad som kan hända! 26 aug, 2012 22:52 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vissa gifs är så underbara ju ♥ Yesyes. Fan made eller? :O tumblr alltså 26 aug, 2012 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen