Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Freja: taaack sweetie ♥
19 sep, 2012 15:27 |
|
saganda
Elev |
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 19 sep, 2012 15:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Å tack Freja
19 sep, 2012 15:52 |
|
Optic
Elev |
Freja Tack ♥
19 sep, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Freja: Haha, oj! Stackars dig :3
Tack, finis ♥ 19 sep, 2012 16:15 |
|
Frivolt
Elev |
Naw, tack kinshaw ♥♥♥ Du är med en jättefin och jättesnäll person som jag är såå otroligt glad över att ha lärt känna ♥
Fina du!! Vi måste ses snart, sådeså!!! 19 sep, 2012 16:38 |
|
MissLollo
Elev |
19 sep, 2012 16:40 |
|
LittleButterfly
Elev |
Skrivet av Starbuck: Alla komplimanger som finns till LittleButterfly, för att hon skriver så förbannat bra!! Aw, tack, vad fin du är! ♥
19 sep, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
LiquidLuck och saganda.
Tack så hemskt mycket! ♥ Vet inte hur jag ska svara, man är borta i en dag och genast blir man överöst med komplimanger! ♥♥♥ Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Borttagen: Ofta inte? Jag är nästan säker på att vi chattat? :OEh... du måste tagit fel person, för jag har inte skype... Om jag tagit fel så är du iaf awesome ändå Ja eh... vad svarar man? tack, du är också Ravenclawesome! 19 sep, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Du är awesome, kinshaw. Glöm aldrig det! ♥
19 sep, 2012 17:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen