Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hapo
Elev |
ofc med vaaad
1 aug, 2014 18:12 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Skrivet av Hapo: let's ugglaofc med vaaad 1 aug, 2014 18:13 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi har haft en helvetesnatt. Spoiler: Tryck här för att visa! Åh, jag kan inte ens föreställa mig hur det måste kännas att någon som man står nära skulle göra sådär. Åh, jag önskar att jag kunde hjälpa men jag kan inte. Så jag säger bara "kram" och vad bra att din bror blev stoppad.
1 aug, 2014 18:22 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: Jag tappade bort min telefon idag. Jag har alltid gjort lite narr av dem som gråter för att de inte hittar sin telefon, men åh så fel jag hade. Jag känner redan att jag inte klarar mig, tappade bort den på en slags "festival" då jag hade åkt en sak så den åkte nog ur fickan och försvann...Har letat men hittar den inte.... Jag är så ledsen, jag vill bara hitta den men kommer nog aldrig göra det. Och rädd samtidigt, tänkt om någon hittar den? Och använder min instagram eller facebook som jag har på där! Jag har skärmlås men ändå.... Men jag är bara så ledsen...Jag har aldrig tappat bort någon telefon förut och jag hade haft den här i två år, så förhoppningsvis så tycker mina föräldrar att de kan köpa en ny till mig. Hoppas det. Spärra eller byt lösenord på allt så kanske du klarar dig utan allt för stora skador om någon skulle hitta den och tycka att det skulle vara kul att trolla eller något. Hoppas att du finner din telefon!
1 aug, 2014 18:34 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Archarec: Skrivet av Jessica Tonks: Jag tappade bort min telefon idag. Jag har alltid gjort lite narr av dem som gråter för att de inte hittar sin telefon, men åh så fel jag hade. Jag känner redan att jag inte klarar mig, tappade bort den på en slags "festival" då jag hade åkt en sak så den åkte nog ur fickan och försvann...Har letat men hittar den inte.... Jag är så ledsen, jag vill bara hitta den men kommer nog aldrig göra det. Och rädd samtidigt, tänkt om någon hittar den? Och använder min instagram eller facebook som jag har på där! Jag har skärmlås men ändå.... Men jag är bara så ledsen...Jag har aldrig tappat bort någon telefon förut och jag hade haft den här i två år, så förhoppningsvis så tycker mina föräldrar att de kan köpa en ny till mig. Hoppas det. Spärra eller byt lösenord på allt så kanske du klarar dig utan allt för stora skador om någon skulle hitta den och tycka att det skulle vara kul att trolla eller något. Hoppas att du finner din telefon! Bra ide! Har bytt lösenord nu...Men tror inte jag hittar den, sprang runt som galen med mina vänner...Och jag tappade den nog när jag åkte en sak så den kan ha flugit iväg....
1 aug, 2014 18:37 |
|
LauraTree
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 2 aug, 2014 00:36 |
|
Borttagen
|
Min bror har slagit nytt rekoed, jag håller på att pissa ner mig, och han har allvarligt varit på toa i 45 minuter!
2 aug, 2014 17:26 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte tillbaka till skolan. Jag vill inte börja på högstadiet, jag vill inte byta lärare, jag vill inte få fler betyg, jag vill inte. Vill inte vill inte vill inte
2 aug, 2014 17:29 |
|
Myling
Elev |
I slutet av veckan kanske jag träffar min fjäril igen på en liten festival i skogen. Är glad över det! Mycket! Men samtidigt lite orolig.
Han är den enda varelsen jag någonsin varit kär i och jag har alltid varit det och kommer nog alltid vara det. Det har gått mer än sex år och alla känslor finns fortfarande där. Och jag vet att han känner samma sak, för det säger han. "Det är alltid du liksom, där bak, hela tiden". Men det har aldrig funkat, dels pga avståndet och på hur vi är. Han får psykoser och är sjukt paranoid i perioder och jag... well... jag är som jag är. Och det känns så hopplöst att vara långt ifrån varandra och inte kunna hjälpa eller fixa. Jag drömmer ofta om honom, hans ögon. Jag önskar att en dag, då, då jävlar. Men jag vet att det inte är nu. Sist vi sågs för 1,5 år sedan var underbart och vi kunde ha det på en lugn nivå utan att det flaxade iväg och blev för jobbigt och starkt för vi båda bestämde att allt som hände då stannade i då. Och nu kanske vi ses igen och jag bara längtar så jag håller på att gå under! Men jag är så rädd att det blir jobbigt sen... igen. Något i mig önskar att jag bara kunde få alla minnen och känslor för honom att försvinna och hitta något säkert och lugnt.... men det går inte. 2 aug, 2014 22:14 |
|
Frivolt
Elev |
Prata om ditt ex du... så kan du ju dra till henne istället! Distans.... varför ger jag inte upp och inser att jag kommer att få leva som singel i hela mitt liv...
2 aug, 2014 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen