Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
26 aug, 2012 22:13 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Seriously Owh D: tidigt. Fast jag vaknade halv sju imorse, och varit uppe sen dess, så... du kommer klara det, I tell ya! Vad ska ni göra där då? (ja, jag gillar att ställa frågor) Funderar på livet i allmänhet, och mina känslor. Något jag inte borde tänka på överhuvudtaget, känner jag ^^' Ja, usch. Åker dit med min gymnasieklass. Har precis börjat ettan, och det är mycket nya människor, så lägret är mest för att lära känna varandra. Ibland är det bra att bara fundera. *Thumbs up* Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 26 aug, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
Säsong, avsnitt? De är awesome. *tänker på alla fina stunder med serien* Jag äter en kaka. Eller, inte nu längre. Nu är den borta. Väntar på att Wikipedia-Stefan bestämmer sig för att komma tillbaka från soffan framför tv:n, för att jag måste berätta en sak för honom. Och funderar lite. Seriously Ah, en sån där Kick-off grej? Jag ska åka på sånt på tisdag... vi får se hur det går ^^' Ja, fast inte när man bara mår dåligt av det ju. 26 aug, 2012 22:14 |
|
Obliviate_
Elev |
26 aug, 2012 22:22 |
|
themarauder
Lärare |
26 aug, 2012 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Season 4 episode 21, yorktown hospital :3 Det är bra ^^ Vem är wikipediastefan? x) Ooh. Den är bra! Eller ja, alla avsnitt är bra tycker jag. Jag gillar också när de inte klipper bort roliga scener osv. Har du sett Valentine's Day Special? Det är en kille jag gillar XD han heter egentligen Andreas, eller ja... Stefan Andreas Felix då. Så jag kör med Stefan för att det låter så dumt med Wikipeida-Stefan. Och han är gående Wikipedia. xD 26 aug, 2012 22:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Season 4 episode 21, yorktown hospital :3 Det är bra ^^ Vem är wikipediastefan? x) Ooh. Den är bra! Eller ja, alla avsnitt är bra tycker jag. Jag gillar också när de inte klipper bort roliga scener osv. Har du sett Valentine's Day Special? Det är en kille jag gillar XD han heter egentligen Andreas, eller ja... Stefan Andreas Felix då. Så jag kör med Stefan för att det låter så dumt med Wikipeida-Stefan. Och han är gående Wikipedia. xD Ah, nej. Jag kanske borde kolla på det? Är den bra? Okej xD Kärt barn har många namn Edit. Inlägg 666 nu. Spooky 26 aug, 2012 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Season 4 episode 21, yorktown hospital :3 Det är bra ^^ Vem är wikipediastefan? x) Ooh. Den är bra! Eller ja, alla avsnitt är bra tycker jag. Jag gillar också när de inte klipper bort roliga scener osv. Har du sett Valentine's Day Special? Det är en kille jag gillar XD han heter egentligen Andreas, eller ja... Stefan Andreas Felix då. Så jag kör med Stefan för att det låter så dumt med Wikipeida-Stefan. Och han är gående Wikipedia. xD Ah, nej. Jag kanske borde kolla på det? Är den bra? Okej xD Kärt barn har många namn Edit. Inlägg 666 nu. Spooky Om den är! Zak är så awesome där bara ♥ Eller hur? Haha. Ooh. 666 ♥ Jag tror att mitt inlägg är nummer 9500 just nu, alltså... 500 kvar till Master of Mugglis .___. 26 aug, 2012 22:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: InspiredPsycho Season 4 episode 21, yorktown hospital :3 Det är bra ^^ Vem är wikipediastefan? x) Ooh. Den är bra! Eller ja, alla avsnitt är bra tycker jag. Jag gillar också när de inte klipper bort roliga scener osv. Har du sett Valentine's Day Special? Det är en kille jag gillar XD han heter egentligen Andreas, eller ja... Stefan Andreas Felix då. Så jag kör med Stefan för att det låter så dumt med Wikipeida-Stefan. Och han är gående Wikipedia. xD Ah, nej. Jag kanske borde kolla på det? Är den bra? Okej xD Kärt barn har många namn Edit. Inlägg 666 nu. Spooky Om den är! Zak är så awesome där bara ♥ Eller hur? Haha. Ooh. 666 ♥ Jag tror att mitt inlägg är nummer 9500 just nu, alltså... 500 kvar till Master of Mugglis .___. Huhu, du har kommit massa långt ju Gillar du Zak eller? 26 aug, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Obliviate_
A bit, yes Nja. Alla de är coola. Om det gäller vem som är snyggast så måste jag säga I'm all in for Nick! 26 aug, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen