Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
19 sep, 2012 08:05 |
|
BlondaHermione
Elev |
19 sep, 2012 12:22 |
|
kinshaw
Elev |
BAHM!! 4000 INLÄGG!!
Hade egentligen tänkt skriva en längre text men jag inser att jag inte orkar det haha. Men vill iaf säga några ord till några mugglisar som betyder lite extra... Margaret Anapneo Kintsugi fannyy Savi Maharajah avifors Nessilini Obstinat Ida S Frivolt ninja secchan tomi Ni är alla helt underbara personer. Ni sprider glädje omkring er, både i forumet, privat och er jag träffat på riktigt gör det också där. Vissa av er snackar jag mer med, och andra mindre... men ni betyder alla väldigt mycket. Puss på er! ![]()
19 sep, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Tack Freja!♥
19 sep, 2012 13:17 |
|
Ida S
Lärare |
"we live together, and harry does all the cooking." 19 sep, 2012 14:15 |
|
jedward lover <3
Elev |
tack freja
Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 19 sep, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Freja: Aaw, tack ♥
19 sep, 2012 15:02 |
|
Starbuck
Elev |
19 sep, 2012 15:03 |
|
Savi
Elev |
19 sep, 2012 15:09 |
|
Emma Granger
Elev |
19 sep, 2012 15:22 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen