Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 31 jul, 2014 17:50 |
|
Elma00
Elev |
31 jul, 2014 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fjalar: Kattuggla Kramar till dig och er. ♥ Det är så sorgligt när sådant händer, oerhört, och jag kan nog inte föreställa mig hur det måste kännas för er. Jag vill ändå ge hopp..! Tack så jättemycket.. ♥ 31 jul, 2014 18:45 |
|
Nightlock
Elev |
Det var nio månader sen jag var inne på mugglis senast, och så sjukt mycket har förändrats. Jag har äntligeeen bytt tillbaka till min gamla skola och alla mina bästisar och bara brytit med min gamla klass totalt. Herregud vad jag hatade mitt liv i den skolan. Mobbning, hierarki och skit.
Och nu känns allt bara så himla bra. ![]()
31 jul, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
Kattuggla:
Fy vad otillräckliga ni måste känna er. Det kan vara svårt att veta vad som rör sig i huvudet på någon som mår såpass dåligt som din bror verkar göra. Vad skönt att det gick bra den här gången och hoppas det blir bättre och att han inser hur underbara ni är som finns där för honom. Kram ♥ 31 jul, 2014 18:49 |
|
Arngeir
Elev |
31 jul, 2014 19:27 |
|
Måntass
Elev |
31 jul, 2014 20:30 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag tappade bort min telefon idag. Jag har alltid gjort lite narr av dem som gråter för att de inte hittar sin telefon, men åh så fel jag hade. Jag känner redan att jag inte klarar mig, tappade bort den på en slags "festival" då jag hade åkt en sak så den åkte nog ur fickan och försvann...Har letat men hittar den inte....
Jag är så ledsen, jag vill bara hitta den men kommer nog aldrig göra det. Och rädd samtidigt, tänkt om någon hittar den? Och använder min instagram eller facebook som jag har på där! Jag har skärmlås men ändå.... Men jag är bara så ledsen...Jag har aldrig tappat bort någon telefon förut och jag hade haft den här i två år, så förhoppningsvis så tycker mina föräldrar att de kan köpa en ny till mig. Hoppas det.
1 aug, 2014 16:29 |
|
Hapo
Elev |
jag vet inte vad jag ska göraa
1 aug, 2014 17:56 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Skrivet av Hapo: hjälp miiiiigjag vet inte vad jag ska göraa 1 aug, 2014 18:10 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen