Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hey guys. Någon här som har lust att vara social?
26 aug, 2012 21:51 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hey guys. Någon här som har lust att vara social? JAAAAA. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 26 aug, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Hey guys. Någon här som har lust att vara social? JAAAAA. Vad görs? 26 aug, 2012 21:58 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Hey guys. Någon här som har lust att vara social? JAAAAA. Vad görs? Typ, funderar om jag har glömt att packa ner något. Ska åka på läger imorgon. Själv? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 26 aug, 2012 22:01 |
|
Ginny00
Elev |
Nu ska jag sova och hoppas på att överleva skolan imorgon.
Godnatt. 26 aug, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
godnatt
26 aug, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Hey guys. Någon här som har lust att vara social? JAAAAA. Vad görs? Typ, funderar om jag har glömt att packa ner något. Ska åka på läger imorgon. Själv? Låter trevligt! Vart ska du då? Jag funderar, en aning för mycket till och med. 26 aug, 2012 22:07 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Hey guys. Någon här som har lust att vara social? JAAAAA. Vad görs? Typ, funderar om jag har glömt att packa ner något. Ska åka på läger imorgon. Själv? Låter trevligt! Vart ska du då? Jag funderar, en aning för mycket till och med. Kolboda! Kommer bli jättekul! Dock kommer jag vara ganska död imorgon eftersom att vi åker redan halv sju på morgonen. *_* Vad funderar du på? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 26 aug, 2012 22:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hey guys. Någon här som har lust att vara social? Jag är alltid social :3 26 aug, 2012 22:10 |
|
Borttagen
|
Seriously
Owh D: tidigt. Fast jag vaknade halv sju imorse, och varit uppe sen dess, så... du kommer klara det, I tell ya! Vad ska ni göra där då? (ja, jag gillar att ställa frågor) Funderar på livet i allmänhet, och mina känslor. Något jag inte borde tänka på överhuvudtaget, känner jag ^^' Obliviate_ Hai there! Vad görs? :3 26 aug, 2012 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen