Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Freja
Elev |
Skrivet av kakan42: Man tackar Freja, hoppas du inte är sur på mig för att jag nu och för evigt kommer försent till blomafärn.... Ska försöka komma i tid imorgon? tack för vår eviga vänskap.. 1 sekund efter den taken slog mig insåg jag hur SJUUUKT fånigt det lät! Tack,,,, ändå! förlåt, jag svamlar, jag vet! Majs, jag kan aldrig vara arg på dig ♥♥♥ Vi kommer i tid båda två imorrn Everything is Dramione and nothing hurts. 18 sep, 2012 21:00 |
|
Disenchanted
Elev |
18 sep, 2012 21:01 |
|
Bugglan
Elev |
Ugglan Hedwig,
en ännu större kram till dig för att det är du som är världens bästa kusin! 18 sep, 2012 21:09 |
|
LiquidLuck
Elev |
18 sep, 2012 21:20 |
|
JenJen
Elev |
Ally Regins och Secchan
Tack för hjälpen! ni förstår inte hur mycket det gör att ni bara svarar på mitt inlägg
18 sep, 2012 21:24 |
|
Savi
Elev |
18 sep, 2012 21:35 |
|
potter_fan
Elev |
Freja Tack så hemskt mycket! Men visst var det väl värt 3 timmar?!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 18 sep, 2012 21:35 |
|
tjejigadia
Elev |
18 sep, 2012 21:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-19 kl. 08:54
|
|
Freja
Elev |
Absolut Det finns säkert ett snabbare sätt, men jag har alltid varit lite efter... Haha Everything is Dramione and nothing hurts. 18 sep, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Freja♥
Tre timmar bara för oss! 18 sep, 2012 21:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen