The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Spiderpig, vad är Okalerare?
19 mar, 2013 21:37 |
|
Spiderpig
Elev |
Det är onda varelser som är korkade...m.m och dem gillar inte grisar..(tror jag xD) ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 20 mar, 2013 15:58 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Grisar som är så gulliga xdDet är onda varelser som är korkade...m.m och dem gillar inte grisar..(tror jag xD) 20 mar, 2013 19:34 |
|
Spiderpig
Elev |
Hallå? Ingen flummis?
Näe...vrf är ingen flummig? WHY? WHAT? Sacre Bleu! Nah skojar bara xD Btw Sacre Bleu = Herregud ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 25 mar, 2013 21:40 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Hallå? Ingen flummis? Näe...vrf är ingen flummig? WHY? WHAT? Sacre Bleu! Nah skojar bara xD Btw Sacre Bleu = Herregud ![]()
27 mar, 2013 08:38 |
|
Borttagen
|
Jag är med!
27 mar, 2013 11:29 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Spiderpig: Hallå? Ingen flummis? Näe...vrf är ingen flummig? WHY? WHAT? Sacre Bleu! Nah skojar bara xD Btw Sacre Bleu = Herregud xD Skrivet av Borttagen: Jag är med! Nice!! ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 27 mar, 2013 12:30 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är med! Welcome my dear to the tråd were you has to dance... THE CARAMELL DANSEN!!!! ![]()
27 mar, 2013 12:59 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Borttagen: Jag är med! Welcome my dear to the tråd were you has to dance... THE CARAMELL DANSEN!!!! Om man inte kan den då ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 27 mar, 2013 16:26 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Då får man lära sig den^^Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Borttagen: Jag är med! Welcome my dear to the tråd were you has to dance... THE CARAMELL DANSEN!!!! Om man inte kan den då 27 mar, 2013 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen