Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ni-Vet-Vad vore inget utan mig 8D
Jag tror att Allizonzki uttalas Alllisonski. Fast det är snyggare med z 8 aug, 2012 23:25 |
|
Ida S
Lärare |
lillamymin - Tack! Tusen tack, vad fint, oh. Haha... jag fick typ hjärnsläpp när jag såg dig på Qsm, för du är lik din syster. Och sen tänkte jag, jag har ju träffat din syster och jag borde se att det inte är hon, men det var nästan så att jag inte gjorde det... haha.
Du är en jättefin mugglis. Det känns bra att ha dig här i forumet. Du är så godhjärtad och förnuftig och mogen på alla sätt och vis! Kram på dig. "we live together, and harry does all the cooking." 8 aug, 2012 23:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
8 aug, 2012 23:26 |
|
si_tonks
Elev |
8 aug, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 23:27 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av ginnyw123: Miss_Green: Hehe, det kan jag nog ha varit, och du ska också veta att din ff är a-a-a-amazing! Kramis ♥ *räcker fram kaka* Kramis på dig med♥ *Äter upp kakan* Den var god! Det var sniglar i >8D Tonks_xD: Kaka? HarryPotterr: Du. Måste. Äta. Min. Kaka. Haha xD BANAN! ;; ![]()
8 aug, 2012 23:27
Detta inlägg ändrades senast 2012-08- 8 kl. 23:29
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2012 23:28 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av ginnyw123: Miss_Green: Hehe, det kan jag nog ha varit, och du ska också veta att din ff är a-a-a-amazing! Kramis ♥ *räcker fram kaka* Kramis på dig med♥ *Äter upp kakan* Den var god! Det var sniglar i >8D Oh noo.... Du har förgiftat mig! Eller nåt Men vi låtsas att jag gillar sniglar då...(Bläää jag skulle aldrig få för mig att äta sniglar xD)
8 aug, 2012 23:29 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av ginnyw123: Miss_Green: Hehe, det kan jag nog ha varit, och du ska också veta att din ff är a-a-a-amazing! Kramis ♥ *räcker fram kaka* Kramis på dig med♥ *Äter upp kakan* Den var god! Det var sniglar i >8D Oh noo.... Du har förgiftat mig! Eller nåt Men vi låtsas att jag gillar sniglar då...(Bläää jag skulle aldrig få för mig att äta sniglar xD) Moahahah! >8D ;; ![]()
8 aug, 2012 23:30 |
|
ginnyw123
Elev |
8 aug, 2012 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen