Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

1 2 3 ... 143 144 145 ... 289 290 291
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Jegli:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
jag är så kär! men ingen av dom är min typ. men det är ingen som någonsin kommr bli min typ...


Så sa jag också när jag var lika gamal som du.
Nu ahr jag världens mest fantastiska kille

det där hjälpte inte precis....


Det jag menade är att, alla har vi perioder då vi känner att ingen någonsin kommer att välja oss; men så är det inte. Om du nu är kär, försök att satsa! Hur kan du veta att x inte gillar dig?

men vem ska jag välja av de 5?

det spelar egentligen ingen roll, huvudsaken är att du vågar satsa på någon!

ehh, jo det gör det!

9 maj, 2012 20:57

Jegli
Elev

Avatar


okej menade inte så, det kom ut fel. Känn efter vem som skulle passa dig bäst

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

9 maj, 2012 21:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jegli:
okej menade inte så, det kom ut fel. Känn efter vem som skulle passa dig bäst

har skrivit att ingen passar mig.

9 maj, 2012 21:03

Jegli
Elev

Avatar


vännen, någon sa det förut, motsatser attraherar

Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

9 maj, 2012 21:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Jegli:
vännen, någon sa det förut, motsatser attraherar

och alla har flickvännär.

9 maj, 2012 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jegli:
vännen, någon sa det förut, motsatser attraherar

och alla har flickvännär.


Nu känns det som att du bara försöker säga emot oss när vi försöker hjälpa dig, vilket gör det svårt för oss att hjälpa dig


Har alla fem verkligen flickvänner? är du helt hundra på det? Annars, om du nu gillar alla fem lika mycket, är det nog bäst att satsa på en av dem som inte har flickvän. =)

10 maj, 2012 08:33

Soda
Elev

Avatar


Okej men en iten sak till... Vi var inte ihop men han ♥ mee och jag ♥ hee

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2Fatrdiu.png http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1

10 maj, 2012 15:13

Kedjebrev
Elev

Avatar


ghdjkgsdfu idag så frågade en kille i klassen varför jag har min lugg på bara en sida av pannan (För en är dryg och ful) och då sa han "Alltså det är inte fult, så Emil sluta whina" dog. ♥3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1awieRjXG1rs55b4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m9uoqpJ1291rfd9neo1_250.gif http://Kaosregn.blogg.se

10 maj, 2012 15:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jegli:
vännen, någon sa det förut, motsatser attraherar

och alla har flickvännär.


Nu känns det som att du bara försöker säga emot oss när vi försöker hjälpa dig, vilket gör det svårt för oss att hjälpa dig


Har alla fem verkligen flickvänner? är du helt hundra på det? Annars, om du nu gillar alla fem lika mycket, är det nog bäst att satsa på en av dem som inte har flickvän. =)

alla har. har set dom tillsamans och tjeerna som dom är ihop med brukar prata om det i omklädnigs rummet.

10 maj, 2012 16:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Jegli:
vännen, någon sa det förut, motsatser attraherar

och alla har flickvännär.


Nu känns det som att du bara försöker säga emot oss när vi försöker hjälpa dig, vilket gör det svårt för oss att hjälpa dig


Har alla fem verkligen flickvänner? är du helt hundra på det? Annars, om du nu gillar alla fem lika mycket, är det nog bäst att satsa på en av dem som inte har flickvän. =)

alla har. har set dom tillsamans och tjeerna som dom är ihop med brukar prata om det i omklädnigs rummet.


Men då kanske du skall försöka glömma dem? Om alla fem har flickvänner så är det kanske inte läge att satsa på någon av dem just nu. Du kommer säkerligen att hitta någon speciell =)

10 maj, 2012 16:51

1 2 3 ... 143 144 145 ... 289 290 291

Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade

Du får inte svara på den här tråden.