Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^
THIS! ♥ 1 nov, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Älskar den sista bilden och "Wicked" ;D *efterbliven xD*
1 nov, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
^
Inte ensam om det ^^ 1 nov, 2011 21:32 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^ Är det James eller Oliver, ser nte riktigt XD ♥ ser inte heller, sjukt störande, haha ♥♥ ![]()
1 nov, 2011 23:18 |
|
grodan-boll
Elev |
^
Jag tror det är James, men kan inte påstå att jag är 100 % säker SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 1 nov, 2011 23:32 |
|
si_tonks
Elev |
1 nov, 2011 23:36 |
|
Anapneo
Elev |
si_tonks ni går jag lite ot här, men jag måste få fråga.. VEM är det på GIFen på din signatur? Har undrat jätte länge! xD
1 nov, 2011 23:40 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Anapneo: si_tonks ni går jag lite ot här, men jag måste få fråga.. VEM är det på GIFen på din signatur? Har undrat jätte länge! xD Alex Carpenter från The Remus Lupins xD Haha, han Jason och Luke (från ministry of magic) är ju "rumskompisar", och i en av Lukes vloggar skulle Alex göra någon seger-dans, typ, och Luke sa: Somebody make a GIF on Tumblr! haha, och redan samma dag så hittade jag en GIF på hans "dans" haha, ganska koplicerat men jaja, haha ♥♥ ![]()
1 nov, 2011 23:44 |
|
Anapneo
Elev |
1 nov, 2011 23:48 |
|
grodan-boll
Elev |
Haha! Jag har också undrat över den väldigt länge ;D
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 2 nov, 2011 00:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen