Vill ha - tråden
Forum > Off Topic > Vill ha - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
23 sep, 2011 14:19 |
|
Borttagen
|
23 sep, 2011 14:23 |
|
Salazar1
Elev |
Nam, nam! Ska nog ta och baka det sen :-)
Slytherin Pride 23 sep, 2011 14:25 |
|
Borttagen
|
Jag vill att det blir lördag kl.17.00 NUUUU! Ehehe.. För börjar konståkningen igen imorn
23 sep, 2011 14:45 |
|
Borttagen
|
Ben & Jerry Chocolate Fudge Brownie!
Och det ska jag äta nu, en halv burk till mig. MUMS! ♥ 23 sep, 2011 16:04 |
|
ginny_ginny
Elev |
23 sep, 2011 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginny_ginny: Jag vill ha en pojkvän!!! och en MUFFIN;D Vill också ha en pojkvän.. Men har börjat tappa allt hopp nu, jag har aldrig haft turen på min sida, det gäller även killar. De brukar ju säga otur i spel och tur i kärlek(och tvärtom) men jag har otur i båda två... 23 sep, 2011 16:22 |
|
baramin
Elev |
Någonting i stil med kaka/godis/glass, och någon att pussa lite på.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 sep, 2011 16:22 |
|
Katla
Elev |
GinnyOlivia så vi kan se på The Lion King tillsammans ♥♥♥
♏︎ 23 sep, 2011 16:23 |
|
GinnyOlivia
Elev |
23 sep, 2011 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen