Era känslor i bilder
Forum > Off Topic > Era känslor i bilder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Optic
Elev |
Åhh thanx
Neee... inte gryffindor. Stolt som en örn 7 jan, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 14:43 |
|
Solkatten
Elev |
9 jan, 2012 14:50 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
9 jan, 2012 14:54 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 15:31 |
|
Rut Luna
Elev |
Hur fixar man gifs??? Snälla, kan nån svara? Jag är faktiskt död. 9 jan, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Rut Luna, man hittar en fin gif som man vill använda sig av, sparar den bland sina dokument, laddar upp den på www.tinypic.com och kopierar koden som börjar på [IMG]blablabla...[/IMG] klistra in i den här tråden - done!
10 jan, 2012 21:58 |
|
tyri
Elev |
11 jan, 2012 14:20 |
|
Solkatten
Elev |
11 jan, 2012 15:39 |
|
Remembrall
Elev |
annars går du in på tumblr.com, söker i sökfältet t.ex. "happy gifs" och när du hittar en "glad gif", högerklickar du på den, sparar bildadress för att sätta in den i bildkoden bredvid rutan du skriver i här på mugglis
11 jan, 2012 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen