TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? Om du tycker att det är normalt att springa runt i en skog man aldrig varit i tidigare när det är beckmörkt ute så är jag normal Jaha, men det är ju normalt för orienterare men inte för mig så nä Meeeen , jag undrar fortfarande vilken julbal det är. Pratar ni om flipendo elr något här på mugglis? ![]() 24 okt, 2017 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Mugglis, därför är den 2017!Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? Om du tycker att det är normalt att springa runt i en skog man aldrig varit i tidigare när det är beckmörkt ute så är jag normal Jaha, men det är ju normalt för orienterare men inte för mig så nä Meeeen , jag undrar fortfarande vilken julbal det är. Pratar ni om flipendo elr något här på mugglis? 24 okt, 2017 17:49 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle du kunna länka? Så att det inte blir lika tomt som Ellus tyckerSkrivet av ella potter: Mugglis, därför är den 2017! Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? Om du tycker att det är normalt att springa runt i en skog man aldrig varit i tidigare när det är beckmörkt ute så är jag normal Jaha, men det är ju normalt för orienterare men inte för mig så nä Meeeen , jag undrar fortfarande vilken julbal det är. Pratar ni om flipendo elr något här på mugglis? ![]() 24 okt, 2017 17:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Kolla på Ellus tummar!Skrivet av Borttagen: Skulle du kunna länka? Så att det inte blir lika tomt som Ellus tycker Skrivet av ella potter: Mugglis, därför är den 2017! Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Du missar många saker! Skrivet av uniquorn: men hellöööö klubben. vill bara påminna om julbalen 2017 så att ingen har missat den. det är lite tomt c; Vaddå för julbal? Well, jag har ett liv om det är det du menar DAM DAM DAM DAAAAAAAAM! DU ÄR NORMAAAAAAAAAAAL......ELLER LJUGER DU?? Om du tycker att det är normalt att springa runt i en skog man aldrig varit i tidigare när det är beckmörkt ute så är jag normal Jaha, men det är ju normalt för orienterare men inte för mig så nä Meeeen , jag undrar fortfarande vilken julbal det är. Pratar ni om flipendo elr något här på mugglis? 24 okt, 2017 18:01 |
|
miss Elsa
Elev |
Jag har varit på den skolan jag ska börja på till sjuan - och det känns TartyAwsome!
Spoiler: Tryck här för att visa! ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 24 okt, 2017 21:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av miss Elsa: Jag har varit på den skolan jag ska börja på till sjuan - och det känns TartyAwsome! Spoiler: Tryck här för att visa! Skolan är tråkig, jag är bara bråkig 24 okt, 2017 21:10 |
|
ella potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av miss Elsa: Jag har varit på den skolan jag ska börja på till sjuan - och det känns TartyAwsome! Spoiler: Tryck här för att visa! Skolan är tråkig, jag är bara bråkig Men om det på skolan är party så får man säga att det är tarty ![]() 24 okt, 2017 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Tarty är azum, men kan också vara dum...Skrivet av Borttagen: Skrivet av miss Elsa: Jag har varit på den skolan jag ska börja på till sjuan - och det känns TartyAwsome! Spoiler: Tryck här för att visa! Skolan är tråkig, jag är bara bråkig Men om det på skolan är party så får man säga att det är tarty 24 okt, 2017 21:20 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Tarty är azum, men kan också vara dum... Skrivet av Borttagen: Skrivet av miss Elsa: Jag har varit på den skolan jag ska börja på till sjuan - och det känns TartyAwsome! Spoiler: Tryck här för att visa! Skolan är tråkig, jag är bara bråkig Men om det på skolan är party så får man säga att det är tarty du har ju förrått honom. Du dumpade mig med honom och Herr diotiska Blonis 24 okt, 2017 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: I know and I like Snow xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Tarty är azum, men kan också vara dum... Skrivet av Borttagen: Skrivet av miss Elsa: Jag har varit på den skolan jag ska börja på till sjuan - och det känns TartyAwsome! Spoiler: Tryck här för att visa! Skolan är tråkig, jag är bara bråkig Men om det på skolan är party så får man säga att det är tarty du har ju förrått honom. Du dumpade mig med honom och Herr diotiska Blonis 24 okt, 2017 21:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen