Fenixorden Andra Generationen
Forum > Off Topic > Klubbar > Fenixorden Andra Generationen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Will Du kan inte sluta va? Ally man får inte ändra vad avdra har skrivit xD Nopp xD Det står inte i reglerna (eller gör det?) Nej.......hehe läste det nu...
31 dec, 2016 13:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Ja jag vet Will Du kan inte sluta va? Ally man får inte ändra vad avdra har skrivit xD Nopp xD Det står inte i reglerna (eller gör det?) Nej.......hehe läste det nu... Hahahaha jag hade rätt!!!!!!! 31 dec, 2016 13:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: tjena du har inte så många dueller, du har ännu fler, det borde vara 1000000000 poäng Allyson nej men precis xD Tack! Jag ska ändra det! 31 dec, 2016 13:49 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: tjena du har inte så många dueller, du har ännu fler, det borde vara 1000000000 poäng Allyson nej men precis xD Tack! Jag ska ändra det! du ändrade *__*
31 dec, 2016 13:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av Borttagen: Skrivet av WeasleyHufflepuff: tjena du har inte så många dueller, du har ännu fler, det borde vara 1000000000 poäng Allyson nej men precis xD Tack! Jag ska ändra det! du ändrade *__* Nääääähhhh *osklyldig min och visslar* 31 dec, 2016 13:52 |
|
Pinja Pohjolainen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bra att veta. Skrivet av Borttagen: Hur bir det med duellerna tjena? 1 omgången kommer imorgon! Nu har jag glömt vem jag ska duellera med........... Va har duellistan kommit!? Har jag missat de! Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. 31 dec, 2016 15:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pinja Pohjolainen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bra att veta. Skrivet av Borttagen: Hur bir det med duellerna tjena? 1 omgången kommer imorgon! Nu har jag glömt vem jag ska duellera med........... Va har duellistan kommit!? Har jag missat de! Nej, den kommer ut imorgon 31 dec, 2016 15:44 |
|
Pinja Pohjolainen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pinja Pohjolainen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bra att veta. Skrivet av Borttagen: Hur bir det med duellerna tjena? 1 omgången kommer imorgon! Nu har jag glömt vem jag ska duellera med........... Va har duellistan kommit!? Har jag missat de! Nej, den kommer ut imorgon Vad bra trodde att jag missat de! Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. 31 dec, 2016 15:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pinja Pohjolainen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pinja Pohjolainen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bra att veta. Skrivet av Borttagen: Hur bir det med duellerna tjena? 1 omgången kommer imorgon! Nu har jag glömt vem jag ska duellera med........... Va har duellistan kommit!? Har jag missat de! Nej, den kommer ut imorgon Vad bra trodde att jag missat de! Okej, all info står imorgon på första sidan 31 dec, 2016 15:47 |
|
Pinja Pohjolainen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pinja Pohjolainen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pinja Pohjolainen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bra att veta. Skrivet av Borttagen: Hur bir det med duellerna tjena? 1 omgången kommer imorgon! Nu har jag glömt vem jag ska duellera med........... Va har duellistan kommit!? Har jag missat de! Nej, den kommer ut imorgon Vad bra trodde att jag missat de! Okej, all info står imorgon på första sidan Bra att veta! Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. 31 dec, 2016 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen