The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag tror min SO lärare är en magiker av livets hus och att min MA lärare är en demon (för jag är nog inte en halvgud utan en magiker......) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Men min SO-lärare är nog inte kentaru! Jag är 100% säker på att hon är Athenas barn! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag mistänker min SO lärare för samma sak!!!!!!!!!!! (Vi har inte jobbat med mytologier men han brukar sitta med oss på lunchen och då pratar vi alltid om det!) De kanske är samma kentaur som skuggreser runt svergie!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Alla har sagt att hon har jobbat på skolan i en evighet fast jag har inte sett henne förrens hon kom in i klassrummet på min första SO lektion. Hon undervisade oss om gamla grekland och grekisk m,ytologi. Jag blev alltid klar först och hade alltid gjort arbetet bäst. Sedan åkte hon till USA samtidigt som mig, fast till Florida istället för Texas. Till jul fick jag A i historia eftersom att jag hade kunnat så mycket! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Det är något konstigt med min SO lärare. hon kollar alltid hungrigt på mig som om hon vill döda mig men kommer ihåg att jag är ett Hades barn så hon är snäll mot mig.............. Vad!? Skulle också vilja ha en sån lärare tänk om det finns ett Camp i Sverige och hon är som Keiron?? KENTAUR!!!!!!!!!! jag tror att min SO lärare är en satyr.....säckiga byxor, äter vad som helst, vågigt håt, inneskor..... ![]()
1 jan, 2017 12:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag tror min SO lärare är en magiker av livets hus och att min MA lärare är en demon (för jag är nog inte en halvgud utan en magiker......) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Men min SO-lärare är nog inte kentaru! Jag är 100% säker på att hon är Athenas barn! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag mistänker min SO lärare för samma sak!!!!!!!!!!! (Vi har inte jobbat med mytologier men han brukar sitta med oss på lunchen och då pratar vi alltid om det!) De kanske är samma kentaur som skuggreser runt svergie!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Alla har sagt att hon har jobbat på skolan i en evighet fast jag har inte sett henne förrens hon kom in i klassrummet på min första SO lektion. Hon undervisade oss om gamla grekland och grekisk m,ytologi. Jag blev alltid klar först och hade alltid gjort arbetet bäst. Sedan åkte hon till USA samtidigt som mig, fast till Florida istället för Texas. Till jul fick jag A i historia eftersom att jag hade kunnat så mycket! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Det är något konstigt med min SO lärare. hon kollar alltid hungrigt på mig som om hon vill döda mig men kommer ihåg att jag är ett Hades barn så hon är snäll mot mig.............. Vad!? Skulle också vilja ha en sån lärare tänk om det finns ett Camp i Sverige och hon är som Keiron?? KENTAUR!!!!!!!!!! jag tror att min SO lärare är en satyr.....säckiga byxor, äter vad som helst, vågigt håt, inneskor..... VAD COOLT! 1 jan, 2017 12:57 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA JAG VET!!!!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag tror min SO lärare är en magiker av livets hus och att min MA lärare är en demon (för jag är nog inte en halvgud utan en magiker......) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Men min SO-lärare är nog inte kentaru! Jag är 100% säker på att hon är Athenas barn! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag mistänker min SO lärare för samma sak!!!!!!!!!!! (Vi har inte jobbat med mytologier men han brukar sitta med oss på lunchen och då pratar vi alltid om det!) De kanske är samma kentaur som skuggreser runt svergie!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Alla har sagt att hon har jobbat på skolan i en evighet fast jag har inte sett henne förrens hon kom in i klassrummet på min första SO lektion. Hon undervisade oss om gamla grekland och grekisk m,ytologi. Jag blev alltid klar först och hade alltid gjort arbetet bäst. Sedan åkte hon till USA samtidigt som mig, fast till Florida istället för Texas. Till jul fick jag A i historia eftersom att jag hade kunnat så mycket! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Det är något konstigt med min SO lärare. hon kollar alltid hungrigt på mig som om hon vill döda mig men kommer ihåg att jag är ett Hades barn så hon är snäll mot mig.............. Vad!? Skulle också vilja ha en sån lärare tänk om det finns ett Camp i Sverige och hon är som Keiron?? KENTAUR!!!!!!!!!! jag tror att min SO lärare är en satyr.....säckiga byxor, äter vad som helst, vågigt håt, inneskor..... VAD COOLT! ![]()
1 jan, 2017 12:59 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
1 jan, 2017 13:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JA JAG VET!!!!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag tror min SO lärare är en magiker av livets hus och att min MA lärare är en demon (för jag är nog inte en halvgud utan en magiker......) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Men min SO-lärare är nog inte kentaru! Jag är 100% säker på att hon är Athenas barn! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag mistänker min SO lärare för samma sak!!!!!!!!!!! (Vi har inte jobbat med mytologier men han brukar sitta med oss på lunchen och då pratar vi alltid om det!) De kanske är samma kentaur som skuggreser runt svergie!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Alla har sagt att hon har jobbat på skolan i en evighet fast jag har inte sett henne förrens hon kom in i klassrummet på min första SO lektion. Hon undervisade oss om gamla grekland och grekisk m,ytologi. Jag blev alltid klar först och hade alltid gjort arbetet bäst. Sedan åkte hon till USA samtidigt som mig, fast till Florida istället för Texas. Till jul fick jag A i historia eftersom att jag hade kunnat så mycket! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Det är något konstigt med min SO lärare. hon kollar alltid hungrigt på mig som om hon vill döda mig men kommer ihåg att jag är ett Hades barn så hon är snäll mot mig.............. Vad!? Skulle också vilja ha en sån lärare tänk om det finns ett Camp i Sverige och hon är som Keiron?? KENTAUR!!!!!!!!!! jag tror att min SO lärare är en satyr.....säckiga byxor, äter vad som helst, vågigt håt, inneskor..... VAD COOLT! HAHHAAH DU ABNVÄNDE SMILEYN!!!!! 1 jan, 2017 13:00 |
|
Belluna tonks
Elev |
DET SKA JAG INTE, jag tänkte att jag kunde vara lvets hus abasadör här (och vara undercover, så jag låtsas tilhöra stuga 7) XD
Skrivet av Borttagen: Jupp, jag kunde inte låta bli Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av Borttagen: JA JAG VET!!!!!!!!! Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag tror min SO lärare är en magiker av livets hus och att min MA lärare är en demon (för jag är nog inte en halvgud utan en magiker......) Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Belluna tonks: Men min SO-lärare är nog inte kentaru! Jag är 100% säker på att hon är Athenas barn! Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag mistänker min SO lärare för samma sak!!!!!!!!!!! (Vi har inte jobbat med mytologier men han brukar sitta med oss på lunchen och då pratar vi alltid om det!) De kanske är samma kentaur som skuggreser runt svergie!!!!!!! Skrivet av Borttagen: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Alla har sagt att hon har jobbat på skolan i en evighet fast jag har inte sett henne förrens hon kom in i klassrummet på min första SO lektion. Hon undervisade oss om gamla grekland och grekisk m,ytologi. Jag blev alltid klar först och hade alltid gjort arbetet bäst. Sedan åkte hon till USA samtidigt som mig, fast till Florida istället för Texas. Till jul fick jag A i historia eftersom att jag hade kunnat så mycket! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Det är något konstigt med min SO lärare. hon kollar alltid hungrigt på mig som om hon vill döda mig men kommer ihåg att jag är ett Hades barn så hon är snäll mot mig.............. Vad!? Skulle också vilja ha en sån lärare tänk om det finns ett Camp i Sverige och hon är som Keiron?? KENTAUR!!!!!!!!!! jag tror att min SO lärare är en satyr.....säckiga byxor, äter vad som helst, vågigt håt, inneskor..... VAD COOLT! HAHHAAH DU ABNVÄNDE SMILEYN!!!!! ![]()
1 jan, 2017 13:06 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Vet någon något PJO/HoO/ToA-relaterat man kan göra för att bli på bra humör. (Jag är riktigt arg, sur och irriterad just nu!)
1 jan, 2017 15:09 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Vet någon något PJO/HoO/ToA-relaterat man kan göra för att bli på bra humör. (Jag är riktigt arg, sur och irriterad just nu!) rita ett ansikte på kudden som föreställer octavianus och sedan klipp hål i det? Förrästen du kan reta Zeus och Hera det funkar alltid. Kalla Hades för jord gubbe okså. jag fattade inte att jag kallande honom jord gubbbbbe....
1 jan, 2017 15:12 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vilka roliga ideer! Men jag kan inte rita! Jag fick D i bild och mamma blir bara mer arg än vad hon redan är om jag tar sönder min kudde! Men jag ska försöka!Skrivet av GinnyHermionePotter: Vet någon något PJO/HoO/ToA-relaterat man kan göra för att bli på bra humör. (Jag är riktigt arg, sur och irriterad just nu!) rita ett ansikte på kudden som föreställer octavianus och sedan klipp hål i det? Förrästen du kan reta Zeus och Hera det funkar alltid. Kalla Hades för jord gubbe okså. jag fattade inte att jag kallande honom jord gubbbbbe.... 1 jan, 2017 15:15 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vilka roliga ideer! Men jag kan inte rita! Jag fick D i bild och mamma blir bara mer arg än vad hon redan är om jag tar sönder min kudde! Men jag ska försöka! Skrivet av GinnyHermionePotter: Vet någon något PJO/HoO/ToA-relaterat man kan göra för att bli på bra humör. (Jag är riktigt arg, sur och irriterad just nu!) rita ett ansikte på kudden som föreställer octavianus och sedan klipp hål i det? Förrästen du kan reta Zeus och Hera det funkar alltid. Kalla Hades för jord gubbe okså. jag fattade inte att jag kallande honom jord gubbbbbe.... Du måste inte kunna rita eftersom att Octavianus ser ut som en potatis i ansiktet. Oh juste! Du har ju redan gjort sönder en......eller flera...
1 jan, 2017 15:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen