the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Isac gick direkt till rummet och låg snart på sängen och vilade han kände hur energin bara hade försvunnit från honom.
24 nov, 2015 18:02
|
|
Borttagen
|
Theodore kom till rummet och såg mot Isac.
"Du verkar trött" sa Theodore lite överaskatt.
24 nov, 2015 18:25
|
|
Borttagen
|
" Mm "sa Isac utan att orka röra sig han behövde få in blod via spruta om han var såhär.
24 nov, 2015 20:17
|
|
Borttagen
|
"är du okej?" frågade Theodore lite osäkert.
24 nov, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
" Allt är bra låt mig sova " sa Isac en det var verkligen inte bra med honom.
24 nov, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
Theodore la armarna i kors.
"du verkar inte må bra" sa Theodore
24 nov, 2015 20:30
|
|
Borttagen
|
" Mm hämta Caroline " mumlade Isac.
24 nov, 2015 20:32
|
|
Borttagen
|
"um okej" sa Theodore och gick iväg för att leta reda på Caroline.
24 nov, 2015 20:33
|
|
Borttagen
|
Isac valde att halvsova han orkade inte göra något annat.
24 nov, 2015 20:40
|
|
Borttagen
|
Theodore gick till Caroline's rum och knackade på dörren. Caroline öppnade dörren och såg mot Theodore.
"vad vill du då?" frågade Caroline
"um Isac bad mig att hämta dig" svarade Theodore.
"åh okej" sa Caroline och började att gå mot Theo's och Isac's rum. Theodore följde med Caroline.
24 nov, 2015 20:42
|
Du får inte svara på den här tråden.