Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Borttagen: Jag gjorde idag en bild som liknade Weasleymore:s bild, fast med blyerts och lite blått. Jag vart jätte nöjd! Hurudan blå? vattenfärg, krita... Har du en bild du kanske vill lägga upp? Jag tog en sån hära vanlig färgpenna, en som är i samma form som en blyerts! Kan kolla om jag kan fixa en bild såsmåningom! 7 dec, 2011 17:48 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Borttagen: Jag gjorde idag en bild som liknade Weasleymore:s bild, fast med blyerts och lite blått. Jag vart jätte nöjd! Hurudan blå? vattenfärg, krita... Har du en bild du kanske vill lägga upp? Jag tog en sån hära vanlig färgpenna, en som är i samma form som en blyerts! Kan kolla om jag kan fixa en bild såsmåningom! Okej.
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
7 dec, 2011 18:03 |
|
Pown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har virkat Voldemort ->Bild!<- Jag har en bok som heter "Virka Amigurumi: Söta små glädjespridare" som är skriven av Mia Bengtsson. I den finns ett mönster på en klostermunk, och jag tog bara och använde vit som hudfärg och svart till kappan så blev det Voldemort ;D Åh, grymt awesome. Harry is the best hope we have, trust him. 7 dec, 2011 19:17 |
|
Weasleymore
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av Weasleymore: Jobbar med en bertiebotts inspirerad låda/ask Btw, målade denna bild i vintras Du är jätteduktig på att måla! TACK!
7 dec, 2011 22:10 |
|
arianasnape
Elev |
jag har gjort nästan alla kända trollstavar av småjox och stora klubb-pinnar!!
Och så har jag gjort tidvändaren , men mycket mer! 8 dec, 2011 17:52
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 8 kl. 18:06
|
|
JosefinFini
Elev |
Har just gjort marodör kartan som jag lagt i ett kuvert som det står "Konfiskerat och Ytterst Farligt" på
![]()
8 dec, 2011 18:02 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Har just gjort marodör kartan som jag lagt i ett kuvert som det står "Konfiskerat och Ytterst Farligt" på Vilken rolig idé med det där kuvertet. Hur gjorde du kartan? Har du kanske någon bild?
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
8 dec, 2011 18:06 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av JosefinFini: Har just gjort marodör kartan som jag lagt i ett kuvert som det står "Konfiskerat och Ytterst Farligt" på Vilken rolig idé med det där kuvertet. Hur gjorde du kartan? Har du kanske någon bild? Här kommer bilder på mina gubbar i cernit+marodörkarta: ![]() Allt ![]() Hermione, Ron, Harry ![]() Luna, Neville, Hagrid, Cedric, Draco ![]() Gyllene Kvicken, två Dunkare, Klonken, en Kvast ![]() ![]() ![]() ![]() Marodörkartan ![]()
8 dec, 2011 18:35 |
|
LilyLovegood
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av JosefinFini: Har just gjort marodör kartan som jag lagt i ett kuvert som det står "Konfiskerat och Ytterst Farligt" på Vilken rolig idé med det där kuvertet. Hur gjorde du kartan? Har du kanske någon bild? Här kommer bilder på mina gubbar i cernit+marodörkarta: ![]() Allt ![]() Hermione, Ron, Harry ![]() Luna, Neville, Hagrid, Cedric, Draco ![]() Gyllene Kvicken, två Dunkare, Klonken, en Kvast ![]() ![]() ![]() ![]() Marodörkartan Naww.... Vad gulliga de är!
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
8 dec, 2011 18:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av LilyLovegood: Skrivet av JosefinFini: Har just gjort marodör kartan som jag lagt i ett kuvert som det står "Konfiskerat och Ytterst Farligt" på Vilken rolig idé med det där kuvertet. Hur gjorde du kartan? Har du kanske någon bild? Här kommer bilder på mina gubbar i cernit+marodörkarta: ![]() Allt ![]() Hermione, Ron, Harry ![]() Luna, Neville, Hagrid, Cedric, Draco ![]() Gyllene Kvicken, två Dunkare, Klonken, en Kvast ![]() ![]() ![]() ![]() Marodörkartan Har du ritat kartan fini? Sjukt fin! Håller på med en till trollstav, fats denna gången andvänder jag inte lim, utan filar
8 dec, 2011 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen