Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 143 144 145 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
OMR… Har just fått den, är den bra?!
Jepp. Will eller Jem??

20 dec, 2013 15:58

Borttagen

Avatar


Har inte börjat -.-

20 dec, 2013 15:59

Borttagen

Avatar


Meh, hallåååå. Clockwork Princess är sista boken i trilogin så då måste du väl veta vilka Jem o Will är!!

20 dec, 2013 16:04

Borttagen

Avatar


det var det mamma menade med att det finns en överraskning -.- tråkig julklapp i år när jag redan vet den då… Och jag har fått boken, men inte fått läsa på eller i den

21 dec, 2013 00:56

Borttagen

Avatar


Waaaaat???

21 dec, 2013 10:31

Borttagen

Avatar


jag har bara fått sista! -.- dumma mamma

21 dec, 2013 12:34

Borttagen

Avatar


Lawl XC

21 dec, 2013 12:55

Borttagen

Avatar


men då vet jag vad jag får i julklapp :3

21 dec, 2013 17:16

Borttagen

Avatar


Hah -.-

21 dec, 2013 17:31

Borttagen

Avatar


Japp… plus att min lillebrosa sprang in och skrek "Jag får bättra julklappar en dig, du får bara böcker!"
böcker är bra! Dumma unge

21 dec, 2013 22:55

1 2 3 ... 143 144 145 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.