Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: OMR… Har just fått den, är den bra?! Jepp. Will eller Jem?? 
20 dec, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
20 dec, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
Meh, hallåååå. Clockwork Princess är sista boken i trilogin så då måste du väl veta vilka Jem o Will är!!
20 dec, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
det var det mamma menade med att det finns en överraskning -.- tråkig julklapp i år när jag redan vet den då… Och jag har fått boken, men inte fått läsa på eller i den
21 dec, 2013 00:56
|
|
Borttagen
|
21 dec, 2013 10:31
|
|
Borttagen
|
jag har bara fått sista! -.- dumma mamma
21 dec, 2013 12:34
|
|
Borttagen
|
21 dec, 2013 12:55
|
|
Borttagen
|
men då vet jag vad jag får i julklapp :3
21 dec, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
21 dec, 2013 17:31
|
|
Borttagen
|
Japp… plus att min lillebrosa sprang in och skrek "Jag får bättra julklappar en dig, du får bara böcker!"
böcker är bra! Dumma unge
21 dec, 2013 22:55
|
Du får inte svara på den här tråden.