Dagens citat av kompisar/bekanta
Forum > Off Topic > Dagens citat av kompisar/bekanta
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
smörbyttan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av smörbyttan: Skrivet av Borttagen: *Gagnam Style råkar spelas på radion* "Åh, är inte det här det här bandet, vad heter det nu igen? One Fooo?" - Farmor orkar inte Altså haha! Hon trodde att det för det första: Var ett band, och för det andra; hon blandade ihop One Direction och The Fooo. Min farmor asså ♥♥♥ Haha
16 jun, 2015 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av smörbyttan: Skrivet av Borttagen: Skrivet av smörbyttan: Skrivet av Borttagen: *Gagnam Style råkar spelas på radion* "Åh, är inte det här det här bandet, vad heter det nu igen? One Fooo?" - Farmor orkar inte Altså haha! Hon trodde att det för det första: Var ett band, och för det andra; hon blandade ihop One Direction och The Fooo. Min farmor asså ♥♥♥ Haha Ser gärna 1D köra Gagnam style dock xD 16 jun, 2015 21:51 |
|
Borttagen
|
Min mor: Ja, då hade han rätt, han Obama... Nej, Bush... Nej, vad heter han... Carl Bildt!
17 jun, 2015 00:56 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jossan berättade vem jag var mest lik i Pretty little liars. "Aria kanske, för du har såna där konstiga kläder." - Hon "Meean." - Jag "Nej, alltså jag menar du har speciella kläder.. du gillar ju svart.." - Jossan Thank you, thank you. ;p En av mina vänner har också kommenterat att min stil är som Arias, fast hennes förklaring var "Ni har båda den där sötcoola stilen." ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 17 jun, 2015 10:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: *Gagnam Style råkar spelas på radion* "Åh, är inte det här det här bandet, vad heter det nu igen? One Fooo?" - Farmor orkar inte Din farmor är typ min idol nu. 17 jun, 2015 11:34 |
|
Holytail
Elev |
17 jun, 2015 12:30 |
|
Corazon
Elev |
Mina och E's ljudinspelningar på whatsapp hahah...
That moment då man skaffar en kar å så e han en jävla alien å så skaffar man ett blått barn OOh fula skor, dom vill jag ha Trood du påriktit ja sku låt dem va blåa ja ska få en mango lalabilalaluh
17 jun, 2015 20:02 |
|
Borttagen
|
Jag: Mamma, jag vill ha kaffe.
Mamma: Nej, barn ska inte dricka kaffe. Jag: Men kom igen, förr i tiden fick ju barnen det. Morfar: Ja, och titta vad som har hänt med dem! De flesta är döda vid det här laget! xD xD xD Jag: Vet du varför räkor har så mycket rom på sig? För att det ska finnas till-räk-ligt! xD xD xD 22 jun, 2015 21:07 |
|
Ellociraptor
Elev |
23 jun, 2015 18:20 |
|
Borttagen
|
Paulina Black ligger på golvet och håller på med en MINI bit av ett löv.
Jag: "Paulina! Lyssnar du?!" Paulina: "Jag leker med ett löv! Jag är upptagen!" 24 jun, 2015 20:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen