Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag har aldrig (lek)

Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)

1 2 3 ... 143 144 145 ... 444 445 446
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det har jag.

Jag har aldrig ägt en JL-tröja.

3 jun, 2013 18:53

Lolli99
Elev

Avatar


Det har inte jag heller! (tror jag)

Jag har aldrig tyckt om icke vegetariska människor!!!

3 jun, 2013 20:24

Elma00
Elev

Avatar


Det har jag, eftersom jag är det

Jag har aldrig gillat salad (alltså salla-sallad. Salladsblad)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

3 jun, 2013 21:13

Sindra02
Elev

Avatar


Det har jag!

Jag har aldrig gillat emnet Engelska

Snape Snape Snape http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6ysgkd3Et1qlekkho1_500.gif

4 jun, 2013 07:06

Lolli99
Elev

Avatar


Det har jag!!!

Jag har aldrig varit in en stor genomskinlig luftboll!

4 jun, 2013 15:19

Borttagen

Avatar


Jag har inte heller

Jag har aldrig gått på dagis

4 jun, 2013 16:01

Borttagen

Avatar


DET HAR JAG!!!!!

Jag har aldrig sett på Mästarnas mästare!!!

4 jun, 2013 20:08

Borttagen

Avatar


Det har jag, en gång. Med min pappa.

Jag har aldrig varit rädd för något djur.

4 jun, 2013 20:56

youmakemesmile
Elev

Avatar


HAHAHAHA jag e livrädd för fåglar (om det räknas som djur??)

Jag har aldrig läst den fjärde Harry Potter-boken (JAG SKA JAG SKA BARA LÄSA UT TREDJE!!!!!)

Badabum

4 jun, 2013 21:43

Borttagen

Avatar


Det har jag gjort.

Jag har aldrig känt mig bekväm tillsammans med jämnåriga.

4 jun, 2013 22:08

1 2 3 ... 143 144 145 ... 444 445 446

Forum > Quidditchplanen > Jag har aldrig (lek)

Du får inte svara på den här tråden.