Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Är i slutet av episode 9 nu och ska strax börja på 10 ^_^ Episode 10 fungerar inte på den sidan jag kollar på (inte heller episode 6), faan ._. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 apr, 2012 23:06 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Är i slutet av episode 9 nu och ska strax börja på 10 ^_^ Episode 10 fungerar inte på den sidan jag kollar på (inte heller episode 6), faan ._. Ladda ner på piratebay eller kolla på www.glee.se annars 27 apr, 2012 23:54 |
|
Solkatten
Elev |
Har hittat en annan sida så det är lugnt
Asså, gud. Stör mig så himla mycket på Sue! Så irriterande D:" "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2012 18:17 |
|
adliitam
Elev |
29 apr, 2012 11:29 |
|
hyperion
Elev |
29 apr, 2012 14:10 |
|
Borttagen
|
Om man glömmer bort hur sexistisk och homofobisk hon är så är hon rolig
29 apr, 2012 14:13 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om man glömmer bort hur sexistisk och homofobisk hon är så är hon rolig Men hon är ju så jävla härlig att man glömmer bort allt det där. Hon kanske inte är världens bästa person, men det är Sue liksom. Sue. Den roliga elakingen som man älskar att hata. ![]()
29 apr, 2012 14:51 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om man glömmer bort hur sexistisk och homofobisk hon är så är hon rolig homofobisk kan jag nog inte hålla med om att hon är! ![]() ![]()
29 apr, 2012 15:47 |
|
Celebikai
Elev |
......varför hatar alla blaine?
visst han får löjligt mycket screentime, men varför är han så hatad? (har inte sett senaste avsnittet så, jag är lite efter) ![]()
29 apr, 2012 16:05 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Skrivet av Celebikai: ......varför hatar alla blaine? visst han får löjligt mycket screentime, men varför är han så hatad? (har inte sett senaste avsnittet så, jag är lite efter) jag tycker att han är jobbig. det är bara något med honom som jag irriterar mig på, det mesta han säger tycker jag inte stämmer, han anklagar folk för både det ena och det andra (*host* KURT var otrogen säger du? *host*) och tycker synd om sig själv hela tiden. han försökte våldta kurt och ingen sa hur fel det var. på något sätt har han tagit över hela serien (det är knappast av en slump folk på tumblr har börjat säga blee istället för glee?). kurt är inte lika awesome längre som han var innan blaine. nu är han typ mest "blaine's boyfriend". blaine får solos HELA tiden och det stör jag mig på eftersom att jag inte gillar hans röst. och jag stör mig jättemycket på hur han var mot rachel i blame it on the alcohol. jag kan inte komma över hur han ba "JAPP! jag är 100% gay! tack för att du hjälpte mig komma på det, rachel", när hon kysste honom. nu hade vi lite tur där och rachel blev inte ledsen, men alltså allvarligt, tänk på hur ledsen hon skulle kunnat bli? han är bara lite för självupptagen för min smak. typ ojdå, någon annan fick stå i rampljuset ett litet tag... då är blaine en fighter och det är så synd om honom. orkar inte. han tar alldeles för mycket uppmärksamhet från karaktärer jag tycker förtjänar det bättre. quinn till exempel... och jag tycker inte att darren är så bra på att spela sad!blaine. det såg lite för fejkat ut. *tar skydd från alla läskiga blaine fangirls som attackerar mig med pil och båge* alltsåååå, detta är bara mina åsikter. jag fattar ju att jättemånga andra älskar blaine och han är jättepoppis. men jag tycker såhär. ni behöver inte hålla med.
29 apr, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen