Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M00NSTER
Elev |
25 sep, 2012 19:47 |
|
tjejigadia
Elev |
25 sep, 2012 19:50 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Alla nu som kan komma men har inte sagt till mig gör det NU! Jag är inte säker än, men jag skickar en uggla så fort jag är det ![]()
25 sep, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: jag kommer tyvär inte jag är 9 och får inte gå själv eller med någon kompis! Skrivet av M00NSTER: Alla nu som kan komma men har inte sagt till mig gör det NU! Jag är inte säker än, men jag skickar en uggla så fort jag är det 25 sep, 2012 19:52 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av JosefinFini: jag kommer tyvär inte jag är 9 och får inte gå själv eller med någon kompis! Skrivet av M00NSTER: Alla nu som kan komma men har inte sagt till mig gör det NU! Jag är inte säker än, men jag skickar en uggla så fort jag är det Bra Josefin ! Hoppas du kan komma ! Hp tjejen synd men jag förstår ! Kul att du är med ändå här i D.A
25 sep, 2012 20:02 |
|
Miss_Green
Elev |
25 sep, 2012 20:20 |
|
Borttagen
|
yay! kul!
25 sep, 2012 20:28 |
|
Almson
Elev |
Skrivet av M00NSTER: Alla nu som kan komma men har inte sagt till mig gör det NU! Jo asså jag hoppas att jag får, om jag hittar någon att gå med, hehe c:
25 sep, 2012 20:28 |
|
Miss_Green
Elev |
25 sep, 2012 20:29 |
|
M00NSTER
Elev |
Skrivet av Almson: Skrivet av M00NSTER: Alla nu som kan komma men har inte sagt till mig gör det NU! Jo asså jag hoppas att jag får, om jag hittar någon att gå med, hehe c: Du kan ju gå med alla oss! Vi bits inte ! Tror jag....
25 sep, 2012 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen