The PJO/HoO Side
Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Nej, vi skriver om en och samma person, vi har gjort det förr ju!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
har vi?
4 sep, 2012 19:20 |
|
Majis
Elev |
Ja xD Fast det var jättelänge sedan
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 19:23 |
|
Borttagen
|
då var jag nog inte med.
Men vadå, är vi samma person? 4 sep, 2012 19:24 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: då var jag nog inte med. Men vadå, är vi samma person? Ja, typ... Att nästa person fortsätter på det den förra skrev och allt kan tex bara vara Percy vi skriver som Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
jaha
4 sep, 2012 19:31 |
|
Majis
Elev |
Vem vill börja?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 4 sep, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
äh jag kan väl antar jag *harklar mig*
Percy suckar och går muttrande stigen fram, vad var det med tjejer? Ena stunden var Annabeth hur snäll som helst och i den andra stunden så var han sjögräshjärnan igen. 4 sep, 2012 20:05 |
|
Majis
Elev |
Varför skriver ingen av er? xD Haha
Percy gick in till sin stuga och möttes däremot av nån som alltid var sig lik och jämt lika glad, Tyson! "Percy!" sa han och kramade om Percy hårt så Percy fick lite svårt att andas under den korta stunden... "Hej, bjässen...!" sa Percy och log. "Har du träffat Annabeth?" Tyson nickade. "Ja, jag träffade Annabeth... Fast hon var lite lustig och sedan gick hon för att prata med dig sa hon... Hur så?" "Hon är lite... Knäpp nu..." sa Percy och skakade på huvudet. Tyson tänkte säga nåt men precis då kom just Annabeth instormande. Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 5 sep, 2012 17:29 |
|
amanda1104
Elev |
[HJÄLP!!!! MÅSTE MISSAT NÅGOT!!!! VARFÖR ROLLAR NI?]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 sep, 2012 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen