Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The PJO/HoO Side

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

1 2 3 ... 143 144 145 ... 384 385 386
Användare Inlägg
Majis
Elev

Avatar


Nej, vi skriver om en och samma person, vi har gjort det förr ju!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 19:17

Borttagen

Avatar


har vi?

4 sep, 2012 19:20

Majis
Elev

Avatar


Ja xD Fast det var jättelänge sedan

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 19:23

Borttagen

Avatar


då var jag nog inte med.
Men vadå, är vi samma person?

4 sep, 2012 19:24

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
då var jag nog inte med.
Men vadå, är vi samma person?

Ja, typ... Att nästa person fortsätter på det den förra skrev och allt kan tex bara vara Percy vi skriver som

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 19:26

Borttagen

Avatar


jaha då fattar jag låter kul, låt oss sätta igång

4 sep, 2012 19:31

Majis
Elev

Avatar


Vem vill börja?

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

4 sep, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


äh jag kan väl antar jag *harklar mig*

Percy suckar och går muttrande stigen fram, vad var det med tjejer? Ena stunden var Annabeth hur snäll som helst och i den andra stunden så var han sjögräshjärnan igen.

4 sep, 2012 20:05

Majis
Elev

Avatar


Varför skriver ingen av er? xD Haha Nämen kan förstå om ni varit i skolan, själv ligger jag hemma och är sjuk xD Men kan vi inte fortsätta rollet? C: Jag var tvungen att ta bort mitt senaste inlägg som var min fortsättning på rollet Men lägger upp det nu igen Hoppas NÅN fortsätter xD


Percy gick in till sin stuga och möttes däremot av nån som alltid var sig lik och jämt lika glad, Tyson!
"Percy!" sa han och kramade om Percy hårt så Percy fick lite svårt att andas under den korta stunden...
"Hej, bjässen...!" sa Percy och log. "Har du träffat Annabeth?"
Tyson nickade. "Ja, jag träffade Annabeth... Fast hon var lite lustig och sedan gick hon för att prata med dig sa hon... Hur så?"
"Hon är lite... Knäpp nu..." sa Percy och skakade på huvudet.
Tyson tänkte säga nåt men precis då kom just Annabeth instormande.

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

5 sep, 2012 17:29

amanda1104
Elev

Avatar


[HJÄLP!!!! MÅSTE MISSAT NÅGOT!!!! VARFÖR ROLLAR NI?]

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 sep, 2012 21:15

1 2 3 ... 143 144 145 ... 384 385 386

Forum > Off Topic > Klubbar > The PJO/HoO Side

Du får inte svara på den här tråden.