The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Men vad gör alla? Jag har trååkigt... Bloggar! Jag har lagat en egen blogg! Tryck här om ni vill se ---> http://jennylife.bloggplatsen.se/ Jag har kollar den! Jag vet nu! Men jag visste inte då! 25 feb, 2012 19:19 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Men vad gör alla? Jag har trååkigt... Bloggar! Jag har lagat en egen blogg! Tryck här om ni vill se ---> http://jennylife.bloggplatsen.se/ Jag har kollar den! Jag vet nu! Men jag visste inte då! Jaha, okej. Bra! ![]()
25 feb, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lills: Men vad gör alla? Jag har trååkigt... Bloggar! Jag har lagat en egen blogg! Tryck här om ni vill se ---> http://jennylife.bloggplatsen.se/ Jag har kollar den! Jag vet nu! Men jag visste inte då! Jaha, okej. Bra! Kolla in det senaste inlägget Lills! 25 feb, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Men vad gör alla? Jag har trååkigt... Gör något kul! Fråga morsan om hon har smuts på näsan, ge brorsan en spark och skyll på dansande elefenter, sjung något helt random (något med elefanter, flygplan, kossor, lamadjur och morran... få se: Elefanter som krockar med flygplan leker med kossor som hatar lamadjuuuuuu-uuuu-uuur! Morran han är läskig tillexempel), dansa muterad kodansen, lek med bananer m.m. Så kuul! 25 feb, 2012 19:25 |
|
Lills
Elev |
25 feb, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Linn, kan du fara in på du-vet-vad?
25 feb, 2012 19:26 |
|
Lills
Elev |
25 feb, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Bra! 25 feb, 2012 19:28 |
|
Borttagen
|
Har nåt speciellt hänt medan jag har vart borta? Orkar inte kolla igenom alla sidorna :$
25 feb, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har nåt speciellt hänt medan jag har vart borta? Orkar inte kolla igenom alla sidorna :$ Nää! Inte riktigt! 25 feb, 2012 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen