Harry Potter skämt
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bluebirdflies
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den här har säkert varit med jättemycket redan men : *Voldemort is like a teenage girl. He has a diary, a pet he adores, a tiara, a special cup anh he's obsessed with a teenage boy.' Guud vad jag älskar den ;' Guuuud va bra draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 9 maj, 2012 18:57 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Den här har säkert varit med jättemycket redan men : *Voldemort is like a teenage girl. He has a diary, a pet he adores, a tiara, a special cup anh he's obsessed with a teenage boy.' Guud vad jag älskar den ;' Hahaha jag med!! Japp den har skrivits fler gånger men tröttnar aldrig!!! xD
9 maj, 2012 21:18 |
|
mums
Elev |
harry e ute på stan å ska köpa ett nåt till sirius å går in i ett stort varuhus han hittar många fina prylar men till slut hittar han den rätta saken
när sirius öppnar paketet så hittar han ett halsband då säger han -va fiint har du köpt de på guldaffären? -nej,säger harry ja har köpt de på hund avdelningen! hehe elr nt............ one direction♥ ![]()
10 maj, 2012 19:45 |
|
argus filtch
Elev |
harrys wand
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 10 maj, 2012 19:50 |
|
Vipratten
Elev |
Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
11 maj, 2012 11:24 |
|
argus filtch
Elev |
va a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 11 maj, 2012 11:25 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Okej, nu är jag SEG, men jag fattade inte helt... 11 maj, 2012 11:26 |
|
Vipratten
Elev |
Jag hade kul åt ditt skämt Om du tolkar det lite fel och så, ska det gå att förstå (Rimmet var inte menat egentligen, men jag gillar rim!) Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
11 maj, 2012 11:28 |
|
bluebirdflies
Elev |
Det är meningen att du ska misstolka draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 11 maj, 2012 11:28 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Vipratten: Jag hade kul åt ditt skämt Om du tolkar det lite fel och så, ska det gå att förstå (Rimmet var inte menat egentligen, men jag gillar rim!) Jag hänger fortfarande inte med helt, men... (och rimmet var fint 11 maj, 2012 11:30 |
Forum > Harry Potter > Snabba frågor om Harry Potter > Harry Potter skämt
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen