Harry Potter Internet Marton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Marton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dementoren: man märker lite att mugglare har gjort filmen. Jaa, annars skulle den vara lite mer "magisk"... Vi kan göra en ny version. För vi är ju inte mugglare, elr? I'm a mudblood. (fiiint ord!) Såklart vi gör en ny version! Kom hem till mig imorron klockan fyra så gör vi en i min källare! Var bor du, då? I ett litet hus någonstans långt borta i Smålandsskogarna LeeGordan; vi kan väl bara hämta uppståndelsestenen i förbjudna skogen? Sen blir det teparty hela natten 7 jan, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Dobby, a free elf! ♥
7 jan, 2012 22:18 |
|
scarhead
Lärare |
7 jan, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
DOBBY SKA BLI FRI!
Hej då Harris! Hej Gambon! 7 jan, 2012 22:19 |
|
Dementoren
Elev |
nån gång i mitt liv vill jag åka till han som spelar dumbledore i 1och2:ans grav och lägga blommor där
7 jan, 2012 22:19 |
|
Sixtis
Elev |
7 jan, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
A sock!
7 jan, 2012 22:19 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: Yes, thank you. I can't handle it right now. ![]() Inte jag heller. ![]() ![]()
7 jan, 2012 22:19 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Skrivet av joel9324: Skrivet av Borttagen: Lord Voldemort är snäll, han gav Harry lite av hans krafter! ellerhur! Han är rätt trevlig ändå.. Ska vi bjuda han på teparty? Eller just ja, han är död.... åh vad synd. Men vi kan lägga ett brev och lite blommor + ett kort på Harry bredvid graven Också skriver vi på kortet: From Harry With Love ♥ ahah, det blir awesome. Undrar var han har sin grav
7 jan, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Dobby ftw!
7 jan, 2012 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen