@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 00:06 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av kinshaw: Jag tror avifors har bakat kakor som hon ska bjuda alla mugglisar på. De skulle ut ur ugnen på tolvslaget. MAAAAAAT! Jag överväger att proppa i mig lite mat = sitta upp ett par timmar till och se serier ELLER sova med hungrig mage och gå upp 07:00 imorgon som jag strävar efter. Eeeeh. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2012 00:07 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
9 jan, 2012 00:08 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av kinshaw: Jag tror avifors har bakat kakor som hon ska bjuda alla mugglisar på. De skulle ut ur ugnen på tolvslaget. MAAAAAAT! Jag överväger att proppa i mig lite mat = sitta upp ett par timmar till och se serier ELLER sova med hungrig mage och gå upp 07:00 imorgon som jag strävar efter. Eeeeh. ELLER så proppar du i dig mat, snackar med mig hela natten, lägger dig på morgonsidan, sover hela dagen och glor på serier när du väl vaknat ![]()
9 jan, 2012 00:10 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 00:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av kinshaw: Jag tror avifors har bakat kakor som hon ska bjuda alla mugglisar på. De skulle ut ur ugnen på tolvslaget. MAAAAAAT! Jag överväger att proppa i mig lite mat = sitta upp ett par timmar till och se serier ELLER sova med hungrig mage och gå upp 07:00 imorgon som jag strävar efter. Eeeeh. ELLER så proppar du i dig mat, snackar med mig hela natten, lägger dig på morgonsidan, sover hela dagen och glor på serier när du väl vaknat DÅLIG IDÉ! Jag vill vara på gymmet 09:00 imorgon >8D ...kommer inte skeeeeeee. xD ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2012 00:12 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sorry att jag är lite sen guys. Dom var varma och jag ville inte att ni skulle bränna er. Ta för er! ;D ![]() ![]() nom nom nom,
9 jan, 2012 00:14 |
|
Hazza
Elev |
9 jan, 2012 00:14 |
|
Alice...
Elev |
9 jan, 2012 00:15 |
|
Borttagen
|
OMG GUYS JAG KÄNNER SMAKEN AV KANELBULLAR!! Nu ska jag it på jakt. I'll be back..
9 jan, 2012 00:18 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen