Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Jag är otroligt trött, ehe xd Ronald Weasley: M...men... NOW I'M MADMADMAD Mweheheh C:< OMG ÄLSKAR DIN SIGNATUR BILD, OMGOMGOGMOMGOMGMOGMGOMGOGMOGG *andas hysteriskt* AAAAAAAAAAH UNICORNS DANGASGSKRPSRW. Hahahah xD Jag ska nog byta xD Watch 26 aug, 2012 00:37 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Jag är otroligt trött, ehe xd Ronald Weasley: M...men... NOW I'M MADMADMAD Mweheheh C:< OMG ÄLSKAR DIN SIGNATUR BILD, OMGOMGOGMOMGOMGMOGMGOMGOGMOGG *andas hysteriskt* AAAAAAAAAAH UNICORNS DANGASGSKRPSRW. Hahahah xD Jag ska nog byta xD Watch OMG, JAG ORKAR INTE. SLUTA NU INNAN JAG DÖR AV FÖR MÅNGA HYSTERISKA ANFALL!D:
26 aug, 2012 00:42 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Jag är otroligt trött, ehe xd Ronald Weasley: M...men... NOW I'M MADMADMAD Mweheheh C:< OMG ÄLSKAR DIN SIGNATUR BILD, OMGOMGOGMOMGOMGMOGMGOMGOGMOGG *andas hysteriskt* AAAAAAAAAAH UNICORNS DANGASGSKRPSRW. Hahahah xD Jag ska nog byta xD Watch OMG, JAG ORKAR INTE. SLUTA NU INNAN JAG DÖR AV FÖR MÅNGA HYSTERISKA ANFALL!D: Hahah xD 26 aug, 2012 00:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag är dålig på att ge råd x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 00:46 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Jag är dålig på att ge råd x'D Haha, du kan inte vara sämre än jag! =) - just like themarauder 26 aug, 2012 00:46 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, bilden i Ronald Weasley's signatur. HAHAHAHA. Det bästa är ju också att Voldemort säger "I want a Happy meal." HAHAHA.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 00:48 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Guys, guys I did it; jag har precis skickat ett mail till en amerikansk youtuber som jag ser upp till sjukt mycket och berättat för henne vad hon och hennes videos betyder för mig! ♥ Och nu är jag allmänt rädd och skakig av någon random anledning....
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
26 aug, 2012 00:50 |
|
Solkatten
Elev |
Ibland känns det verkligen som att jag dödar trådar.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 00:52 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag vet EXAKT vad du menar.. Hej 26 aug, 2012 00:53 |
|
themarauder
Lärare |
26 aug, 2012 00:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen