Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dillen99
Elev |
ÅÅÅÅÅÅ Gud jag var med i en till bomb idag!!!" Tack desamma Freja
Man mikham to ra dar aghosh giram <3 18 sep, 2012 20:36 |
|
Miskel
Elev |
18 sep, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
TAAAAAAACK YOU Freja LIGHT UP MY LIFE!
18 sep, 2012 20:36 |
|
Twiie
Elev |
18 sep, 2012 20:40 |
|
saganda
Elev |
Luna Chang: Ett ♥ till dig med! Du lyser upp Mugglis!
Majis: Jag skriver inte i tråden så ofta tyvärr, men ni förtjänar en komplimang allihop! Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 18 sep, 2012 20:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Freja Tack ♥
18 sep, 2012 20:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av saganda: Luna Chang: Ett ♥ till dig med! Du lyser upp Mugglis! Majis: Jag skriver inte i tråden så ofta tyvärr, men ni förtjänar en komplimang allihop! Naaw♥ Hej 18 sep, 2012 20:43 |
|
Voldy0000
Elev |
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 sep, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Freja ♥
18 sep, 2012 20:56 |
|
kakan42
Elev |
Man tackar Freja,
hoppas du inte är sur på mig för att jag nu och för evigt kommer försent till blomafärn.... Ska försöka komma i tid imorgon? tack för vår eviga vänskap.. 1 sekund efter den taken slog mig insåg jag hur SJUUUKT fånigt det lät! Tack,,,, ändå! förlåt, jag svamlar, jag vet! 18 sep, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen