Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag avskyr det här. Att ha så jävla ont i kroppen, huvudet ja fan nästan överallt. Jag klagar ja. Men det gör så pissigt ont. Folk undrar om det verkligen gör så ont "Du kan ju röra dig" jamen jag har ju inget annat val. Jag klarar inte av att vara still. Känner mig fet och lat då. Fan. Nu missade jag matchen idag också. Sprang som domare istället. Känns så himla fel att må så dåligt av det lilla.
21 jul, 2014 21:04 |
|
Borttagen
|
Jag vill åka hem.
21 jul, 2014 21:59 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Frivolt: Den bästa träningen är den som blir av. Och löpning är verkligen inte enda sättet att träna hårt. Jag som kallar mig löpare upplever ofta att dans eller simning är mer ansträngande. Träna något DU tycker är kul, och gör det på en ansträngningsnivå som känns rätt. Ifall du vill träna mer - börja successivt, du kommer märka att du klarar mer och mer och förhoppningsvis börja uppskatta träningspassen. Att träna litegrann, det är ju ändå bättre än inget? Eller hur? Har gjort lite styrka, eller ja inte så mycket men lite....Dansat ungefär 6-7 olika danskoreografier efter varandra (och de är typ 1,5 minut långa i genomsnitt) och sen kört plankan i nån minut.... Det känns inte tillräckligt, det känns som att jag inte gör nånting. Som att jag just nu borde ha pallrat mig ut i löparspåret och sprungit för att det ska ha gett ngn effekt. Att jag är lat som fan... Spoiler: Tryck här för att visa! (plankan 1 min är ju asbra! Det är en av de jobbigaste övningarna jag vet..) Jag är säker på att du är jättefin som du är, du ska inte behöva ha såna kroppskomplex ♥ 21 jul, 2014 22:06 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Frivolt: Den bästa träningen är den som blir av. Och löpning är verkligen inte enda sättet att träna hårt. Jag som kallar mig löpare upplever ofta att dans eller simning är mer ansträngande. Träna något DU tycker är kul, och gör det på en ansträngningsnivå som känns rätt. Ifall du vill träna mer - börja successivt, du kommer märka att du klarar mer och mer och förhoppningsvis börja uppskatta träningspassen. Att träna litegrann, det är ju ändå bättre än inget? Eller hur? Har gjort lite styrka, eller ja inte så mycket men lite....Dansat ungefär 6-7 olika danskoreografier efter varandra (och de är typ 1,5 minut långa i genomsnitt) och sen kört plankan i nån minut.... Det känns inte tillräckligt, det känns som att jag inte gör nånting. Som att jag just nu borde ha pallrat mig ut i löparspåret och sprungit för att det ska ha gett ngn effekt. Att jag är lat som fan... Spoiler: Tryck här för att visa! (plankan 1 min är ju asbra! Det är en av de jobbigaste övningarna jag vet..) Jag är säker på att du är jättefin som du är, du ska inte behöva ha såna kroppskomplex ♥ Tack du ♥ Nää, iofs men känns som att man behöver det och styrketräning också..men jag hatar att springa xD Det är så tråkigt så jag avlider. Dansa är väl det enda jag egentligen tycker är kul! : ) Brukar dansa igenom gamla koreografier...men jag vet inte. Är lite sådär att man ska ge allt, annars ger det ingenting D: (haha jaa, om jag har tränat lääänge så är plankan jobbigaste ever, men kanske iofs kan stå nån minut iaf troor jag haha Mjaa, inte jag men tack för att du tror det iaf ♥ 21 jul, 2014 23:03 |
|
lumos1
Elev |
Mitt självförtroende har höjts så himla mycket under sommaren och jag har blivit av med många kroppskomplex och jag mår helt enkelt allmänt bättre nu än förut, så därför är jag otroligt rädd att börja skolan igen, för jag känner på mig att jag kommer börja må dåligt igen. Jag liksom Vet det. Så nu är jag rädd. Jag vill inte börja skolan igen. Jag vill verkligen inte för jag vill må bra för alltid och jag orkar inte uh
;;
22 jul, 2014 00:17 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av lumos1: Mitt självförtroende har höjts så himla mycket under sommaren och jag har blivit av med många kroppskomplex och jag mår helt enkelt allmänt bättre nu än förut, så därför är jag otroligt rädd att börja skolan igen, för jag känner på mig att jag kommer börja må dåligt igen. Jag liksom Vet det. Så nu är jag rädd. Jag vill inte börja skolan igen. Jag vill verkligen inte för jag vill må bra för alltid och jag orkar inte uh Pöss :*
22 jul, 2014 00:28 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Så trött på sommaren, jag vill börja skolan NU!!
22 jul, 2014 01:46 |
|
Anne Potter
Elev |
22 jul, 2014 10:16 |
|
Epiphany
Elev |
Förut kunde jag inte föreställa mig någon framtid. Idag vill jag vara en sådan människa man bara finner i sagorna, en människa med ett hjärta av guld och öppna armar. Jag har lidit så mycket. Jag förtjänade inte allt detta lidande. Jag vill ägna mitt liv till någonting meningsfullt och när jag blir gammal vill jag sitta i en gungstol med travar av böcker, vara en gammal gumma som grannbarnen älskar och knackar på dörren för att få höra sagor och berättelser ur mitt liv. Det är nog min dröm. Ingen fame, ingen rikedom mätt i pengar utan hellre en rikedom av godhet och fantasi. Har egentligen aldrig haft några vänner. Är en ensam själ men som ingen vill umgås med. Jag vill inte bli populär, jag vill vara mig själv även om jag måste dansa ute i regnet ensam, så som jag älskar att göra regniga dagar.
Min känsla just nu 23 jul, 2014 21:42 |
|
Borttagen
|
Om det är någon här som kan säga att jag inte behöver vara rädd och menar det, snälla uggla mig. Jag behöver någon att berätta det här för och jag är rädd för att berätta det för någon annan... jag är så sjukt rädd. 24 jul, 2014 00:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen