The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Aahh... Har precis varit och tränat cirkus! Är på väg till stugan nu. Görs?
15 mar, 2013 19:53 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Lills: Jao... Har inget emot dem, hurså? I mitt land(Bubeligum) så är Stenar & Babygrisar jättekända elr vad man säger xD (jag och min kompis hittade det landet i 5:an men sen visade det sig att vi var födda där så nu är vi presidenter!) ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 15 mar, 2013 22:30 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Lills: Jao... Har inget emot dem, hurså? I mitt land(Bubeligum) så är Stenar & Babygrisar jättekända elr vad man säger xD (jag och min kompis hittade det landet i 5:an men sen visade det sig att vi var födda där så nu är vi presidenter!) OMG WOWI
16 mar, 2013 08:13 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
carro78...får jag vara med!?
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 16 mar, 2013 08:16 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
tagga inte carro78 hon är aldrig inne :c tagga Magiska mugglaren istället
16 mar, 2013 08:23 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: tagga inte carro78 hon är aldrig inne :c tagga Magiska mugglaren istället Okok...Magiska mugglaren, får jag vara med?! men aja...jag skriver ändå...♥ flumselidums!! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 16 mar, 2013 12:33 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Petra Hyrrot: Skrivet av Fröken Operfekt: tagga inte carro78 hon är aldrig inne :c tagga Magiska mugglaren istället Okok...Magiska mugglaren, får jag vara med?! men aja...jag skriver ändå...♥ flumselidums!! Jag skriver upp dig! Ja alla får vara med men jag vill att man säger till så jag har koll på er
16 mar, 2013 15:17 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Petra Hyrrot: Skrivet av Fröken Operfekt: tagga inte carro78 hon är aldrig inne :c tagga Magiska mugglaren istället Okok...Magiska mugglaren, får jag vara med?! men aja...jag skriver ändå...♥ flumselidums!! Jag skriver upp dig! Ja alla får vara med men jag vill att man säger till så jag har koll på er Okok...och tack!!! HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 16 mar, 2013 15:46 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Lills: Jao... Har inget emot dem, hurså? I mitt land(Bubeligum) så är Stenar & Babygrisar jättekända elr vad man säger xD (jag och min kompis hittade det landet i 5:an men sen visade det sig att vi var födda där så nu är vi presidenter!) OMG WOWI Ja om du gillar Stenar % babygrisar och inte gillar Okalelare! ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 17 mar, 2013 18:35 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av Lills: Jao... Har inget emot dem, hurså? I mitt land(Bubeligum) så är Stenar & Babygrisar jättekända elr vad man säger xD (jag och min kompis hittade det landet i 5:an men sen visade det sig att vi var födda där så nu är vi presidenter!) OMG WOWI Ja om du gillar Stenar % babygrisar och inte gillar Okalelare! OKAKAKAKAKAKAKAKAKALEEEEEERAREEEEEE HIHIHIHHIHIH nej jag menar.. HATE!!!
18 mar, 2013 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen