@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prue
Elev |
Skrivet av Borttagen: 4 minuter kvar!!! :O Tills .... :O? 8 jan, 2012 23:57 |
|
Borttagen
|
8 jan, 2012 23:57 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 23:58 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du får se snart! :O Men asdfghjkl retsticka :c nu är jag jättenyfiken! 8 jan, 2012 23:59 |
|
Kintsugi
Prefekt |
...nu har det gått fyra minuter!!!!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
9 jan, 2012 00:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Prue: Skrivet av Borttagen: Du får se snart! :O Men asdfghjkl retsticka :c nu är jag jättenyfiken! Tolvslaget fattar du väl? det är ju den logiska biten... men det lät ju nästan som att det skulle HÄNDA något på tolvslaget. :'P ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 9 jan, 2012 00:01 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Prue: Skrivet av Borttagen: Du får se snart! :O Men asdfghjkl retsticka :c nu är jag jättenyfiken! Tolvslaget fattar du väl? det är ju den logiska biten... men det lät ju nästan som att det skulle HÄNDA något på tolvslaget. :'P 00.01, någonting speciellt?
9 jan, 2012 00:02 |
|
kinshaw
Elev |
Jag tror avifors har bakat kakor som hon ska bjuda alla mugglisar på. De skulle ut ur ugnen på tolvslaget.
![]()
9 jan, 2012 00:03 |
|
mine
Elev |
grfmgrfaamnfh
om det bara var att det blev en ny dag blir man ju besviken :c trodde det skulle hända ngt:c elr har hänt ngt? 9 jan, 2012 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen