Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Varför är inte folk i min skola lika coola som de på mugglis? Eller hur ... då hade skolan varit mycket roligare :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 00:16 |
|
Tuggrus
Elev |
If things go wrong we can knock it down.. :3 MUMS! 26 aug, 2012 00:18 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Mwehehe xD Hogwarts xD Haha, jk xD 26 aug, 2012 00:18 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Mwehehe xD Hogwarts xD Haha, jk xD jk? Hogwarts är grumt ASUM. VAsrflr kans jag inte stava=f
26 aug, 2012 00:19 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Ronald Weasley: Mwehehe xD Hogwarts xD Haha, jk xD jk? Hogwarts är grumt ASUM. VAsrflr kans jag inte stava=f Just kidding ![]() 26 aug, 2012 00:29
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 00:29
|
|
Borttagen
|
Jag är otroligt trött, ehe xd
26 aug, 2012 00:29 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är otroligt trött, ehe xd Same here bro, same here. Ronald Weasley: M...men... NOW I'M MADMADMAD
26 aug, 2012 00:32 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Jag är otroligt trött, ehe xd Ronald Weasley: M...men... NOW I'M MADMADMAD Mweheheh C:< 26 aug, 2012 00:33 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Jag är otroligt trött, ehe xd Ronald Weasley: M...men... NOW I'M MADMADMAD Mweheheh C:< OMG ÄLSKAR DIN SIGNATUR BILD, OMGOMGOGMOMGOMGMOGMGOMGOGMOGG *andas hysteriskt* AAAAAAAAAAH UNICORNS DANGASGSKRPSRW.
26 aug, 2012 00:34 |
|
themarauder
Lärare |
Jag är så himla trött, men det är så himla tråkigt att gå och lägga sig =)
=) - just like themarauder 26 aug, 2012 00:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen