Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Je me sens donc très faible, et je manque vraiment d'avoir un ami à qui parler. Un ami qui irait à votre domicile, dans le milieu de la nuit, que de s'asseoir en face de vous avec une tasse de thé et il suffit d'écouter. Pour vous. Où êtes-vous? Où êtes-vous.. Jag vill dricka te med dig!
20 jul, 2014 23:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Je me sens donc très faible, et je manque vraiment d'avoir un ami à qui parler. Un ami qui irait à votre domicile, dans le milieu de la nuit, que de s'asseoir en face de vous avec une tasse de thé et il suffit d'écouter. Pour vous. Où êtes-vous? Où êtes-vous.. Une tasse de thé et une conversation en français. Cela serait bien... 21 jul, 2014 01:40 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag är en hemsk människa :C Anna, du måste sluta skriva sorgliga fanfictions där du dödar dina favoritkaraktärer eller läsaren, eller där du bara ser till att de aldrig kan träffa varandra igen och är helt heartbroken. Sluta. Genast.
Nu ska jag skriva något glatt, gulligt och bara cuddly and cute för att jag känner mig ond, jag skriver förmkt sorgliga saker ;-; Join the dark side, we have cookies~
21 jul, 2014 01:55 |
|
Obliviate_
Elev |
Ju fler människor jag möter desto mer tappar jag hoppet om mänskligheten.
21 jul, 2014 10:38 |
|
Borttagen
|
21 jul, 2014 16:48 |
|
Frivolt
Elev |
Tack finis ♥ Var precis vad jag behövde läsa just nu ♥ 21 jul, 2014 17:39 |
|
Myling
Elev |
Jag hör min mamma och pappa skratta utanför, efter alla år har de fortfarande så jävla kul ihop.
Jag ser min farmor och farfar som 81 år gamla fortfarande håller varandra i handen. Kärlek. Och jag undrar om jag ska få ha det så en dag. Och jag vill ju det. Men det skiter sig alltid för mig. Är jag så hemsk att folk inte orkar med mig? Är det något så fel på mig? Jag är ju inte alltid lätt att ha att göra med men jag riktar det ju alrig mot någon annan (om de inte är elaka mot mig). Är det så jobbigt? Är de seriöst så jobbigt att ha mig nära? Eller har jag bara otur och kommer nära fel folk? Idag träffade jag för första gången en ny fin människa. Smal, spetsigt ansikte, fina ögon. Det kändes bekvämt att hänga med honom, bekvämt att inte behöva säga så mycket, att kunna vara bekvämt tysta med varandra. Det är ovanligt. Roligt att starta ett konstprojekt med honom. Och jag önskar att det kanske kan bli något fint. Med honom? Men någon annan? Men jag undrar så och känner mig så.... jag vet inte. Är jag så hemsk och jobbig att folk inte orkar med mig? Kommer jag någonsin ha något så fint med någon att efter decennier kunna skratta och hålla någon i handen och vara bekväm, glad och lugn? Jag vill inte tvivla på mig själv och ifrågasätta mig själv men just nu är det så svårt att inte göra det. 21 jul, 2014 19:28 |
|
Fanfiction
Elev |
Skrivet av Myling: Jag hör min mamma och pappa skratta utanför, efter alla år har de fortfarande så jävla kul ihop. Jag ser min farmor och farfar som 81 år gamla fortfarande håller varandra i handen. Kärlek. Och jag undrar om jag ska få ha det så en dag. Och jag vill ju det. Men det skiter sig alltid för mig. Är jag så hemsk att folk inte orkar med mig? Är det något så fel på mig? Jag är ju inte alltid lätt att ha att göra med men jag riktar det ju alrig mot någon annan (om de inte är elaka mot mig). Är det så jobbigt? Är de seriöst så jobbigt att ha mig nära? Eller har jag bara otur och kommer nära fel folk? Idag träffade jag för första gången en ny fin människa. Smal, spetsigt ansikte, fina ögon. Det kändes bekvämt att hänga med honom, bekvämt att inte behöva säga så mycket, att kunna vara bekvämt tysta med varandra. Det är ovanligt. Roligt att starta ett konstprojekt med honom. Och jag önskar att det kanske kan bli något fint. Med honom? Men någon annan? Men jag undrar så och känner mig så.... jag vet inte. Är jag så hemsk och jobbig att folk inte orkar med mig? Kommer jag någonsin ha något så fint med någon att efter decennier kunna skratta och hålla någon i handen och vara bekväm, glad och lugn? Jag vill inte tvivla på mig själv och ifrågasätta mig själv men just nu är det så svårt att inte göra det. uggla mig, fina lilla människa det är okej att inte vara okej 21 jul, 2014 20:02 |
|
Frivolt
Elev |
Att träna litegrann, det är ju ändå bättre än inget? Eller hur? Har gjort lite styrka, eller ja inte så mycket men lite....Dansat ungefär 6-7 olika danskoreografier efter varandra (och de är typ 1,5 minut långa i genomsnitt) och sen kört plankan i nån minut....
Det känns inte tillräckligt, det känns som att jag inte gör nånting. Som att jag just nu borde ha pallrat mig ut i löparspåret och sprungit för att det ska ha gett ngn effekt. Att jag är lat som fan... Spoiler: Tryck här för att visa! 21 jul, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Varförduvarförduvarförduvarfördu.
Av alla människor på den här jorden. Varför just han? 21 jul, 2014 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen