Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1437 1438 1439 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Fairy Tale
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Je me sens donc très faible, et je manque vraiment d'avoir un ami à qui parler. Un ami qui irait à votre domicile, dans le milieu de la nuit, que de s'asseoir en face de vous avec une tasse de thé et il suffit d'écouter. Pour vous.
Où êtes-vous?
Où êtes-vous..

Jag vill dricka te med dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ma1q25sQX31qkx3d4o6_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F35592635%2Flarge.gif

20 jul, 2014 23:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Je me sens donc très faible, et je manque vraiment d'avoir un ami à qui parler. Un ami qui irait à votre domicile, dans le milieu de la nuit, que de s'asseoir en face de vous avec une tasse de thé et il suffit d'écouter. Pour vous.
Où êtes-vous?
Où êtes-vous..


Une tasse de thé et une conversation en français. Cela serait bien...

21 jul, 2014 01:40

Anna-chan
Elev

Avatar


Jag är en hemsk människa :C Anna, du måste sluta skriva sorgliga fanfictions där du dödar dina favoritkaraktärer eller läsaren, eller där du bara ser till att de aldrig kan träffa varandra igen och är helt heartbroken. Sluta. Genast.
Nu ska jag skriva något glatt, gulligt och bara cuddly and cute för att jag känner mig ond, jag skriver förmkt sorgliga saker ;-;

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

21 jul, 2014 01:55

Obliviate_
Elev

Avatar


Ju fler människor jag möter desto mer tappar jag hoppet om mänskligheten.

21 jul, 2014 10:38

Borttagen

Avatar

+1


Det här är till er alla:
http://9gag.com/gag/aLKYjBW

*hugs* ♥

21 jul, 2014 16:48

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det här är till er alla:
http://9gag.com/gag/aLKYjBW

*hugs* ♥


Tack finis ♥ Var precis vad jag behövde läsa just nu ♥

21 jul, 2014 17:39

Myling
Elev

Avatar


Jag hör min mamma och pappa skratta utanför, efter alla år har de fortfarande så jävla kul ihop.
Jag ser min farmor och farfar som 81 år gamla fortfarande håller varandra i handen.
Kärlek.
Och jag undrar om jag ska få ha det så en dag. Och jag vill ju det.
Men det skiter sig alltid för mig. Är jag så hemsk att folk inte orkar med mig? Är det något så fel på mig? Jag är ju inte alltid lätt att ha att göra med men jag riktar det ju alrig mot någon annan (om de inte är elaka mot mig). Är det så jobbigt? Är de seriöst så jobbigt att ha mig nära? Eller har jag bara otur och kommer nära fel folk?
Idag träffade jag för första gången en ny fin människa. Smal, spetsigt ansikte, fina ögon. Det kändes bekvämt att hänga med honom, bekvämt att inte behöva säga så mycket, att kunna vara bekvämt tysta med varandra. Det är ovanligt. Roligt att starta ett konstprojekt med honom. Och jag önskar att det kanske kan bli något fint. Med honom? Men någon annan?
Men jag undrar så och känner mig så.... jag vet inte. Är jag så hemsk och jobbig att folk inte orkar med mig? Kommer jag någonsin ha något så fint med någon att efter decennier kunna skratta och hålla någon i handen och vara bekväm, glad och lugn?
Jag vill inte tvivla på mig själv och ifrågasätta mig själv men just nu är det så svårt att inte göra det.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fupload.wikimedia.org%2Fwikipedia%2Fcommons%2Fthumb%2F6%2F60%2FIcelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg%2F300px-Icelandic_Magical_Stave_draumstafir.svg.png

21 jul, 2014 19:28

Fanfiction
Elev

Avatar


Skrivet av Myling:
Jag hör min mamma och pappa skratta utanför, efter alla år har de fortfarande så jävla kul ihop.
Jag ser min farmor och farfar som 81 år gamla fortfarande håller varandra i handen.
Kärlek.
Och jag undrar om jag ska få ha det så en dag. Och jag vill ju det.
Men det skiter sig alltid för mig. Är jag så hemsk att folk inte orkar med mig? Är det något så fel på mig? Jag är ju inte alltid lätt att ha att göra med men jag riktar det ju alrig mot någon annan (om de inte är elaka mot mig). Är det så jobbigt? Är de seriöst så jobbigt att ha mig nära? Eller har jag bara otur och kommer nära fel folk?
Idag träffade jag för första gången en ny fin människa. Smal, spetsigt ansikte, fina ögon. Det kändes bekvämt att hänga med honom, bekvämt att inte behöva säga så mycket, att kunna vara bekvämt tysta med varandra. Det är ovanligt. Roligt att starta ett konstprojekt med honom. Och jag önskar att det kanske kan bli något fint. Med honom? Men någon annan?
Men jag undrar så och känner mig så.... jag vet inte. Är jag så hemsk och jobbig att folk inte orkar med mig? Kommer jag någonsin ha något så fint med någon att efter decennier kunna skratta och hålla någon i handen och vara bekväm, glad och lugn?
Jag vill inte tvivla på mig själv och ifrågasätta mig själv men just nu är det så svårt att inte göra det.


uggla mig, fina lilla människa

det är okej att inte vara okej

21 jul, 2014 20:02

Frivolt
Elev

Avatar


Att träna litegrann, det är ju ändå bättre än inget? Eller hur? Har gjort lite styrka, eller ja inte så mycket men lite....Dansat ungefär 6-7 olika danskoreografier efter varandra (och de är typ 1,5 minut långa i genomsnitt) och sen kört plankan i nån minut....


Det känns inte tillräckligt, det känns som att jag inte gör nånting. Som att jag just nu borde ha pallrat mig ut i löparspåret och sprungit för att det ska ha gett ngn effekt. Att jag är lat som fan...


Spoiler:
Tryck här för att visa!Har gått upp i vikt, jag vet det. Och inte av muskler, utan av fett....har blivit fetare på senaste tiden, orkar inte....min mage, mina lår och min rumpa ser förjävliga ut....Hatar dom D: Hatar min kropp...mina armar, de är feta de också....FAN! Hur kunde jag låta det gå såhär långt? Kan inte ens ha mina gamla kläder längre......

21 jul, 2014 20:48

Borttagen

Avatar


Varförduvarförduvarförduvarfördu.

Av alla människor på den här jorden.

Varför just han?

21 jul, 2014 20:57

1 2 3 ... 1437 1438 1439 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.