Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
18 sep, 2012 17:20 |
|
Miss_Green
Elev |
18 sep, 2012 17:20 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
sannaaa OMG DU ÄR AWESOME LET ME LOVE YOU
speech! 18 sep, 2012 17:25 |
|
saganda
Elev |
Congratz Luna02!
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 18 sep, 2012 17:28 |
|
Borttagen
|
Luna02 Tack! Grattis!
18 sep, 2012 17:40 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 sep, 2012 17:44 |
|
Freja
Elev |
Iiih, tack så mycket sötis, Luna02!
Everything is Dramione and nothing hurts. 18 sep, 2012 17:46 |
|
Ingis
Elev |
LiquidLuck, PotterHunger, Victoire Weasly, Sannaaa
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH! Nejmen. Jag älskar er. Och alla andra OOOTROOOLIGA MUGGLISAR, OKEJ? Spoiler: Tryck här för att visa! Jag ska snart (lita inte på att snart betyder snart) göra en komplimang-bomb. c: Moahahahahaaa, se upp för auto-meddelanden. ![]() ![]()
18 sep, 2012 17:49 |
|
MissLollo
Elev |
Alltså LiquidLuck ♥
*Krama dig*
18 sep, 2012 17:58 |
|
LauraTree
Elev |
Grattis och TACK Luna02! ♥ ♥ ♥
18 sep, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen