The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Eftersom att det är flummigt utjatat med "vad flummas?" tänker jag inte fråga det VAD NÖFFAS, KULTINGAR? Nöff nöff Jag äter apelsin :3 Haha c: Jag äslar GRISAR Men jag gör inte så mycket...O.o De är söta :3 ♥ Nu gör inte jag heller så mycket c:
6 mar, 2013 19:09 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Eftersom att det är flummigt utjatat med "vad flummas?" tänker jag inte fråga det VAD NÖFFAS, KULTINGAR? Nöff nöff Jag äter apelsin :3 Haha c: Jag äslar GRISAR Men jag gör inte så mycket...O.o De är söta :3 ♥ Nu gör inte jag heller så mycket c: Jag och min kompis ritar GRISAR HELA tiden i skolan ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 6 mar, 2013 20:46 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Eftersom att det är flummigt utjatat med "vad flummas?" tänker jag inte fråga det VAD NÖFFAS, KULTINGAR? Nöff nöff Jag äter apelsin :3 Haha c: Jag äslar GRISAR Men jag gör inte så mycket...O.o De är söta :3 ♥ Nu gör inte jag heller så mycket c: Jag och min kompis ritar GRISAR HELA tiden i skolan Oo, jag älskar att rita oseriösa kor ♥
8 mar, 2013 07:18 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av T3DDY: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Skrivet av Spiderpig: Skrivet av T3DDY: Eftersom att det är flummigt utjatat med "vad flummas?" tänker jag inte fråga det VAD NÖFFAS, KULTINGAR? Nöff nöff Jag äter apelsin :3 Haha c: Jag äslar GRISAR Men jag gör inte så mycket...O.o De är söta :3 ♥ Nu gör inte jag heller så mycket c: Jag och min kompis ritar GRISAR HELA tiden i skolan Oo, jag älskar att rita oseriösa kor ♥ ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 8 mar, 2013 08:48 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Magiska mugglaren: Skrivet av Fröken Operfekt: wooooohoooooooooooooooooooooooooooo racerbilen ba baaam rakt in i SKALLEN hahahahaha... ._. Låter som när jag åkte gocart och åkte rakt in i en "väg" av däck och sedan in i kanten. Däcken flög, oh vad jag önskar att jag hade fått se det btw DIN SIGNATUR GREYS ANATOMY, GEORGE, FINISAR, AWESOMNESS GREYS ANATOMy♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ MIN ÄLSKLING GORGIE KÄRLEK KÄRLEK KÄÄÄÄR♥♥ IZZY CHRISTINA ALEX MAREDITh♥♥♥♥♥♥♥♥♥ JAG ÄLSKAR DEM ALLA♥♥♥♥ FIIIIIIIIIIIIIIINIIIIIIIIIIIIIISAR Hur långt har du sett? har sett alla sesonger utom nian som går nu på tv♥♥♥♥ du rå? Är på sjunde säsongen, Georgie, min lilla favorit han...han Spoiler: Tryck här för att visa! å jag vet ;'( dör för fan!!
9 mar, 2013 09:58 |
|
Spiderpig
Elev |
Vad gör alla flummisar idag då?
Sj är jag hos min farmor och farfar ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 9 mar, 2013 15:00 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag antar nu att när det är 1436 sidor, så är jag väldigt sent ute att säga att jag vill vara med i The flum side.
Spoiler: Tryck här för att visa! 11 mar, 2013 12:53 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Jag antar nu att när det är 1436 sidor, så är jag väldigt sent ute att säga att jag vill vara med i The flum side. Spoiler: Tryck här för att visa! Nejdå, vi flummar bara ganska mkt c: ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 11 mar, 2013 16:18 |
|
Lills
Elev |
11 mar, 2013 18:18 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av GinnyWeasley1: Jag antar nu att när det är 1436 sidor, så är jag väldigt sent ute att säga att jag vill vara med i The flum side. Spoiler: Tryck här för att visa! det är bara att skicka ett meddelande, folk kommer fortfarande in, och du verkar vara med på snacket eller, nu vet jag så du behlver inte skicka nån uggla...
11 mar, 2013 18:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen