@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 22:57 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Prue: Mitt dygn är så felvänt att jag tror att jag börjar förvandlas till vampyr. Nästan i alla fall. Helt stört. JAG TEAMAR I DITT VAMPYR TEAM (Y) haha 8 jan, 2012 22:57 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Prue: Skrivet av mine: Skrivet av Prue: Mitt dygn är så felvänt att jag tror att jag börjar förvandlas till vampyr. Nästan i alla fall. Helt stört. JAG TEAMAR I DITT VAMPYR TEAM (Y) haha JAAAA VAMPYRER forevah 8 jan, 2012 22:58 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av mine: Skrivet av Prue: Mitt dygn är så felvänt att jag tror att jag börjar förvandlas till vampyr. Nästan i alla fall. Helt stört. JAG TEAMAR I DITT VAMPYR TEAM me too, fattar inte hyr jag ska kunna vända tillbaka dygnet på 1 natt o.o
8 jan, 2012 22:58 |
|
ninja
Elev |
Dricker chai ♥♥
8 jan, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Kommer det gå bra att gå upp vid 6 måntro?
8 jan, 2012 22:59 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Kul liv man har när man glor på Coca Cola reklamfilmer på YT XD Jag gör det med :] Haha, vill du muggleposta om det? 8 jan, 2012 22:59 |
|
mine
Elev |
8 jan, 2012 22:59 |
|
Prue
Elev |
Skrivet av Alice...: Skrivet av mine: Skrivet av Prue: Mitt dygn är så felvänt att jag tror att jag börjar förvandlas till vampyr. Nästan i alla fall. Helt stört. JAG TEAMAR I DITT VAMPYR TEAM me too, fattar inte hyr jag ska kunna vända tillbaka dygnet på 1 natt o.o Jag har försökt vända mitt dygn i en månad typ haha. Går mer eller mindre och lägger mig/kan inte somna förrän solen går upp och stiger inte upp förrän solen gått ner </3 inte undra på att jag är deppig. Solljus ♥ i neeeeeeeeeeed you! 8 jan, 2012 23:00 |
|
Alice...
Elev |
8 jan, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen