Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: sannaaa är ytterst awesome. Skrivet av Knizzlare: Sannaaa: Säger du som är typ en av dom mest awesomeiga personerna worldwide?! Skrivet av Savi: Söta du, tack Sannaaa Skrivet av Lills: Sannaaa ÄR AWESOME ♥ Skrivet av Borttagen: Sannaaa - Åhh, tack så jättemycket ! ♥ Du är verkligen hur awesome som helst!!! Skrivet av LunaLovegood1: Sannaaa ♥ TACKTACKTACK ALLA AWESOME PERSONER! ♥ 18 sep, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
nu är det så att jag har 3000 inlägg så jag tänkte fira det lite
Luna01: Melvis,vad kan man säga,du är AWESOME,världens bästa kusse och världens bästa BFF. -Patronus-,Clara Darkin,Emma Granger,saganda,LouLol,Luna Chang,Victoire Weasly,LolFeelings,Luna.Lovegodd,Voldy0000,Jinora,Albus 3:ALLA er har jag lärt känna ignom 000,ni är så underbara och jag blir så glad över att se att ni är inloggade HarryPotterr:MIN BANAN ÄLSKARE,du är också Awesome för du skapade GRYTHENPUFF Måntass,Oli123,Skilla Ravenclaw:jag ääälskar att rolla med er HannaPanna:du är så galet bra på att sjunga och du får mig väldigt ofta på bra humör LauraTree:du har kommit på tidernas bästa jul låt Solkatten:du är så god och underbaaar AlvaRavenclaw:hue kunde jag glömma dig?du är wesome,underbar och...ÄNNU mer awesome Freja:vi borde prata,du verkar så trevlig Savi: I ♥ U M00STER: Eira,Grattis,du är super kul DracoMalfoy1 Erfa: du gör ett super bra jobb med den här sidan och är BÄST Li: du gör ett super bra jobb med den här sidan och hjälper till att hålla igång forumen Celest Gaunt:du skapade 000 och är AWESOME så,det var alla jag vill tacka 3000 TRIBBEL MoD 18 sep, 2012 17:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-18 kl. 17:32
|
|
Måntass
Elev |
18 sep, 2012 17:17 |
|
-Patronus-
Elev |
18 sep, 2012 17:17 |
|
Savi
Elev |
18 sep, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Luna02 - Grattis och TACK SÅ jäTtemYCKET
18 sep, 2012 17:18 |
|
Voldy0000
Elev |
Tack detsamma Luna02!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 sep, 2012 17:18 |
|
Ariel
Elev |
Sannaaa: du är bäst!!!
//Ariel 18 sep, 2012 17:19 |
|
Solkatten
Elev |
När du sa "god" Luna02 ... tänkte du då på godiset Geisha? Heheh. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 sep, 2012 17:19 |
|
HannaPanna
Elev |
18 sep, 2012 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen