Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LovisaPotter
Elev |
Surfar runt lite och lyssnar på musik... Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 24 aug, 2012 22:14 |
|
Borttagen
|
24 aug, 2012 22:16 |
|
LovisaPotter
Elev |
Göra nåt speciellt i helgen? (Är sjukt uttråkad) xD Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 24 aug, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LovisaPotter: Göra nåt speciellt i helgen? (Är sjukt uttråkad) xD Tror inte det xD sova ut bara Durå? 24 aug, 2012 22:20 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av LovisaPotter: Göra nåt speciellt i helgen? (Är sjukt uttråkad) xD JAG TITTAR OCKSÅ PÅ IRONMAN! 8D♥ (LOVELOVELOVE)
24 aug, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av LovisaPotter: Göra nåt speciellt i helgen? (Är sjukt uttråkad) xD JAG TITTAR OCKSÅ PÅ IRONMAN! 8D♥ (LOVELOVELOVE) Haha vad najs! Har inte sett den förut så varför inte liksom xD 24 aug, 2012 22:21 |
|
LovisaPotter
Elev |
^^
Ja me, MÅÅSTE ta alla chanser att vila! XD Nej, men, orkar inte med skolan, och det har gått tre dar... xd Ska börja m B språk på måndag, lite nervös... Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 24 aug, 2012 22:24 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miskel: Skrivet av LovisaPotter: Göra nåt speciellt i helgen? (Är sjukt uttråkad) xD JAG TITTAR OCKSÅ PÅ IRONMAN! 8D♥ (LOVELOVELOVE) Haha vad najs! Har inte sett den förut så varför inte liksom xD Jag har sett den många gånger, jag gillar Ironman :3!
24 aug, 2012 22:30 |
|
themarauder
Lärare |
24 aug, 2012 22:33 |
|
LovisaPotter
Elev |
^^
Tänk på att ni också citerar mig nu! Haha, men jag orkar inte gå upp från soffan och hämta fjärrkontrollen... xD Trööött idag! Piglet: How do you spell love? Pooh: You don't spell it, you feel it. 24 aug, 2012 22:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen