Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan någon bara ta mig bort från allting Känner lite samma sak här. Du kan ju alltid komma hit till mig och så kan vi tillsammans tröstäta choklad och lyssna på 5sos låtar så kanske det i alla fall blir lite bättre. *Kram* ♥ ;;
12 jul, 2014 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Yes plzSkrivet av Borttagen: kan någon bara ta mig bort från allting Känner lite samma sak här. Du kan ju alltid komma hit till mig och så kan vi tillsammans tröstäta choklad och lyssna på 5sos låtar så kanske det i alla fall blir lite bättre. *Kram* ♥ *kram* 12 jul, 2014 17:05 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Asså insåg idag att jag är tjockare än vad jag trodde ._.
12 jul, 2014 20:03 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Fashion Fairytale: Asså insåg idag att jag är tjockare än vad jag trodde ._. Vill bara påpeka att det är inget fel med att vara tjock. Alla kroppstyper och storlekar är lika bra som någon annan. Sen ska en ju försöka vara så hälsosam som en själv kan (ibland har en inte möjligheten, och så är det), men hur tjock/smal en är är inte synonymt med om en är hälsosam eller inte. Hälsa > kroppsstorlek. ![]()
12 jul, 2014 22:41 |
|
Fashion Fairytale
Elev |
Skrivet av hyperion: Hur kan man vara hälaosam om man blir tjock av allt man äter & även om man inte äter utan av vatten bara.Skrivet av Fashion Fairytale: Asså insåg idag att jag är tjockare än vad jag trodde ._. Vill bara påpeka att det är inget fel med att vara tjock. Alla kroppstyper och storlekar är lika bra som någon annan. Sen ska en ju försöka vara så hälsosam som en själv kan (ibland har en inte möjligheten, och så är det), men hur tjock/smal en är är inte synonymt med om en är hälsosam eller inte. Hälsa > kroppsstorlek. 12 jul, 2014 22:47 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Gosh. Varför ska jag vara orolig över allt?
Jag oroar mig för vad de ska tycka om mitt hår, min dialekt. Jag borde inte bry mig! Det är ju han som spelar någon roll. Men ändå. Jag kommer att ha ett breakdown på flyget :s
12 jul, 2014 22:50 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Fashion Fairytale: Skrivet av hyperion: Hur kan man vara hälaosam om man blir tjock av allt man äter & även om man inte äter utan av vatten bara. Skrivet av Fashion Fairytale: Asså insåg idag att jag är tjockare än vad jag trodde ._. Vill bara påpeka att det är inget fel med att vara tjock. Alla kroppstyper och storlekar är lika bra som någon annan. Sen ska en ju försöka vara så hälsosam som en själv kan (ibland har en inte möjligheten, och så är det), men hur tjock/smal en är är inte synonymt med om en är hälsosam eller inte. Hälsa > kroppsstorlek. Äter du bara skit men har en kropp som klassas smal så betyder inte det att du är hälsosam. Medan man kan äta en balanserad kost, träna och fortfarande vara tjock, men vara hälsosam på insidan. Fokusera inte så mycket på hur kroppen ser ut, utan på hur du känner dig. Jag vet att det är svårt och följer det inte själv hälften av gångerna, men försök. Och att bara dricka vatten och inte äta är definitivt inte hälsosamt. ![]()
12 jul, 2014 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: alltså livet är ju skit och så, men just nu känns det okej. det är fridfullt och jag lyssnar på bra musik och sitter vid datorn och det känns okej. okej är bra. jag gillar det. och det känns som att mitt liv kanske kommer kännas okej i framtiden. och det är en trevlig känsla och jag vill hålla kvar den. allt är bara... okej. Ta vara på känslan, låt den infinna sig och våga tro att du skall kunna må fantastiskt i all framtid så snart du känner dig stark nog och redo. jag försöker 13 jul, 2014 11:45 |
|
Frivolt
Elev |
Ångrar helgen så satans mycket, förstår inte varför jag ska göra som jag gör. Jag vet ju att jag inte vill....
Och nu har jag panikångest/ångest och jag vet inte varför, eller jo kanske men tycker inte det borde va ngt att va rädd för...men tydligen -.- 15 jul, 2014 14:35 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
förut kunde jag skoja om att jag var ett misslyckat konstprojekt, men nu har jag insett att jag bara är misslyckad.
15 jul, 2014 16:14 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen